Gå til innhold

Bruk henne mens han ser på (eller hjelper til om du vil)


Murvoll

Anbefalte innlegg

Vi har lenge hatt fantasier om andre menn (og prøvd det ved en anledning).

 

Vi har nå funnet ut at det er en dominant mann som vil bruke henne, hardhendt og bestemt, med han tilstede, som tenner aller mest. Hun er villig til å gjøre følgende: sug, knull, analt, kyss&klining ("tvungent"), bli pisket på rumpa, fitta og bryster, bli klapset til og dratt i håret, bundet fast, spyttet på, wet (gi & få), sprutet på (ved friskhetsbevis og gjentagelse også i).

 

Interessert? Du må være frisk og renslig, ha erfaring med dette, akseptere at han skal se på (evt delta på ene eller andre siden, om du vil), vise bilder, gi tlfnr ved nærmere kontakt, ha sted å ta oss imot (hotell går helt fint), være SERIØS!! Alder? 18-70 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er en bull fra Stokke som fant annonsen. Jeg treffer på majoriteten av ønskene og ble i forbindelse med jobb testet for det meste for 3 uker siden. Jeg stiller gjerne opp, men antar dere vil dra det litt videre med PM først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest ruffe

Hei!

Jeg meldte meg først inn i dag. Dere er de første jeg svarer. Annonsen deres høres spennende ut! Jeg vil gjerne binde henne, og bringe henne til den ytterste nytelse mens hun er bundet, først ved å gi henne en deilig intimmassage. Jeg har også lyst til å prøve å få henne til å sprute.

 

Wet er jeg litt usikker på om jeg vil gjøre. sug, knull, analt og kyssing/klining elsker jeg. Pisking er jeg ikke fremmed for, har ikke gjort det, men har fantasert om det. Det må vi prate om.

Er det interessant?

 

Dette er min første dag her inne, så jeg har ikke rukket å legge inn bilder enda. Men det kan jeg gjøre!

Klem

Ruffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei.

Dette var en spennende annonse! Denne dama kunne jeg nok "kjøpe" av deg. (Play) Selvfølgelig skal du være tilstede, om nødvendig binde henne opp for meg, etter mine instrukser!

Jeg liker oralt, vaginalt og analt, men er hetero, om ikke helt fanatisk på dette med hetero.

Da jeg tar henne vaginalt ønsker jeg at hun har en liten, vibrerende dildo analt. Du ordner den saken.....

Håper jeg ikke har gått ut på dato

Mvh

MrB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en herlig profil.

Vet ikke om dere har mottatt tidligere henvendelse, men slik det så ut her så har den gått på "lager" før jeg betalte.

Herlig tanke......

Jepp, du skal være med!!!!

Det er vel du som tilbyr meg varen, da skal du selvfølgelig vise den fram.......... "Jeg holder tau, mansjetter, pisk, dildo hva det enn måtte være"

Da du har gitt meg "faenskapen" kan du få sitte som tilskuer til jeg er ferdig...... Hvis du ønsker kan du ha deg litt....

Våger dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld. Prøvde å sende et hei, tidligere. Da jeg bare logget meg inn uten å betale.... Gikk vel litt i vente boks... Liker tanken på å ha henne som sub, men du må bidra..... Liker tanken på å ha henne vaginalt, men da må du sette i henne en liten vib analt.... Liker tanken

Våger dere?

MvH MrB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, hadde vært deilig å bruke henne, som jeg ville, bare bakfra, bundet, med rumpa i været, stikker fingrer inn mens jeg slår henne på rumpa og tvinger kuken min inn. Du liker meg inni deg mens mannen din ser på og jeg tvinger deg til å suge meg før jeg kommer i ansiktet ditt mens du prøver å svelge unna. Jeg lar deg få tilfredstillelse av å bli brukt, stikker fingrene mine inn i deg, slikker deg mens du ligger der forsvarsløs og deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...