Gå til innhold

Tja, hvorfor ikke - jeg gir det et forsøk!


damaged

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg er en (relativt) ung mann fra Vestfold som er ny her inne på denne nettsiden.

 

Jeg har likt tanken på cuckold lenge før jeg viste at det var det det het. Og jeg var vel ikke mer enn 17 år gammel når jeg første gang fortalte en kjæreste jeg hadde at jeg tente på tanken å se henne ha sex med en annen mann. Det var nok ikke helt hva hun hadde forestilt seg at jeg skulle fortelle henne der vi lå og fortalte hverandre våre innerste fantasier... så det endte i tårer.

 

Og opp igjennom årene har den historien gjentatt seg flere ganger, når jeg på mer eller mindre elegante måter har fortalt om mine fantasier.

 

Drømmen her inne er å finne en kvinne som er ute etter en stabil, rolig og snill mann som tenner på at hun har sex med andre menn. Men inntil det skjer så virker det interessant å dele fantasier og bli kjent med dere andre her inne.

 

Så hei alle sammen - ikke vær redd for å ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...