Gå til innhold

anderledes tolkning

m00likeithot

Anbefalte innlegg

Cuckold er ikke akkurat et begrep eller tema alle kjenner til, og det var nok en tid hvor du ikke kjente så alt for godt til det også. Det kan hende du opplevde noe før du kjente til temaet og i ettertid har tolket situasjonen på en hel annen måte. En ting jeg ofte opplever er for eksempel å høre noen snakke om noe de har opplevd som du syntes var helt sprøtt og ikke helt skjønner, men så har jeg en helt annen tolkning av situasjonen fordi jeg vet hva som egentlig foregikk. Tenker du kanskje litt anderledes nå om damer du ser på byen som du vet har en mann men som alikevel ser ut til å gi deg et hint etc, men som du kanskje tidligere ville ha trodd du bare innbilte deg ting og egentlig ikke var interessert?

Har dere tenkt på hvordan dere kanskje tolker en del ting anderledes enn hva en del andre gjør? Det ligger kanskje også en del spenning i nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Om jeg skjønner hva du mener, så joda. Jeg "ser ting" idag som jeg ikke så før jeg ble klar over "dette livet".

Vi har valgt å være rimelig åpne om vår livsstil overfor venner og bekjente. Dette medfører at vi også får åpne meldinger tilbake, både fra folk som syns det er forkastelig (men dem er det fryktelig få av), fra folk som er misunnelige og fra folk med lik legning. Mange er også bare nysjerrige og lurer på hvordan det funker.

Så kommer alle de signalene som jeg før ikke skjønte noe av. Det paret som smiler lurt, han som "viser henne frem", osv. Noen ganger innbiller jeg meg det kanskje bare, andre ganger er det tilfelle. Hvem vet.

Sitter også ofte å "tror" at en dame er en HW. Det har noe med blikket hennes å gjøre. Innbiller meg jeg kjenner det igjen. Men kan ta feil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...