Gå til innhold

Straff som fortjent


Gjest tøs1

Anbefalte innlegg

Forrige mandag var jeg ute med venninna mi. Typen hadde gitt meg fri tøyler denne kvelden, og regnet vel med at jeg skulle tøse meg. Jeg var ikke helt i tøsehumør denne kvelden, så det ble bare en koselig jentekveld med noen øl og karaoke. Typen var litt furt da jeg sendte melding på natta og sa at jeg var trygt hjemme alene i senga mi og at trusa mi var helt tørr.

 

Dagen etter reiste jeg til typen. Jeg og typen har bare hatt analsex en gang tidligere. Han har så tykk kuk at det er vanskelig å få det til uten at det blir for vondt. Tanken på at jeg rett som det er har analsex med fremmede jeg møter på byen og buller svir nok litt, selv om han burde ta det som et kompliment. Men denne dagen var det ingen kjære mor for min del. Jeg skulle straffes fordi jeg ikke hadde tøset meg på byen, jeg hadde fått frie tøyler.

 

Han dro meg etter håret inn på soverommet, satte på meg håndjerna med henda bak ryggen og la meg på magen i senga. Jeg hørte beltespenna åpne seg og at buksa falt på gulvet. Denne lyden er vanligvis noe av det beste jeg vet, men nå var jeg bare nervøs for hva han hadde i tankene. Jeg så på øynene hans at det var noe spesielt. Han la seg over meg mens jeg lå på magen. Jeg kjente med engang at han ikke prøvde å presse seg inn i musa mi, men i rumpa.. Rumpa som han egentlig ikke får lov til å knulle fordi han er for stor. Han presset seg inn. Uten oppvarming. Jeg tror jeg på et tidspunkt skrek etter mamman min. Det var så vondt, men samtidig veldig tennende. Han holdt meg for munnen mens han så og si voldtok meg i rumpa. Jeg kjente at fitta mi ble våtere og våtere, og plutselig presset han seg inn i den våte fitta mi. Det var så deilig. Han byttet på å knulle meg i fitta og i rumpa, før han dro meg ned på gulvet og sprutet meg i munnen.

 

Men som den tøsa jeg er, så tar jeg den straffen jeg får når jeg ikke har vært lydig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...