Gå til innhold

Cuckold trenger råd!


jon87

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg er en gutt på 26 år som er temmelig fersk når det gjelder cuckolding, selvom jeg har kjent til fenomenet en stund. Jeg skriver her nå fordi jeg i helgen hadde en lengre prat med kjæresten min etter at hun fortalte meg at hun har vært utro mot meg. Under denne samtalen kom det fram at hun synes kuken min er ekkel (!), og at hun "ikke vil ha noe med den å gjøre"! Hun fortalte at hun til og med har vist noen av venninnene hennes bilder av den og at de var enige! Jeg ble selvfølgelig veldig såret og lei meg, men merket at det også tente meg endel :/ Dette skjedde for litt under en uke siden, og det virker ikke som om hun har tenkt å endre mening med det første. Hun har i lengre tid nektet å suge meg, men at hun nå også nekter å ha sex med meg er en dramatisk endring. Hun sier at hun elsker meg, og jeg elsker ihvertfall henne, så jeg har ikke lyst til å gå fra henne. Vi har ikke snakket om hva som vil skje med tanke på hennes sexliv, men hun har gjort det temmelig klart hva angår meg. Etter hva jeg kan skjønne gjør dette meg til en cuckold. Lurte på om det er noen her som har noen innspill om hva jeg burde gjøre og om dere også syns at pikken min er "ekkel" eller om den er helt grei, og om jeg virkelig fortjener behandlingen jeg får av kjæresten min.

 

På forhånd takk,

Jon.

2013-11-08 00.30.55.jpg

2013-11-08 00.34.42.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt meg veldig nøye om her. Slik jeg forstår det, så kommer dette helt uforberedt på deg, og om du tenner på dette idag / første uken, betyr ikke at du liker det om et år eller to. Min erfaring er at det tar mye lengre tid å vite sikkert at du tåler det og ønsker det. Og her fortelles det også til venninner, som er eller senere sikkert blir omgangsvenner, og det er også en egen situasjon du må takle.

 

I tillegg - for en uke siden var du en normal mann med kjæreste og normalt sexliv, og nå er du en mann som er "nektet" sex resten av forholdet, og kun får runke. Mens for en uke siden, ønsket du sex med kjæresten.

 

Så jeg ville nok vært veldig forsiktig med å hoppe inn i en så stram cuckold setting, utifra at du tenner på det med en gang. For egen del har dette utviklet seg over mange mange år, og jeg aksepterer utroskap og at hun både tenner på andre og koser seg med dem. Men for akkurat meg, er det viktig at også jeg får sex med henne.

 

Så jeg er veldig klar på at i cuckold-hotwife settinger, så er det veldig mange forskjellige varianter. Og alle er forskjellige. Så det å gi bastante råd, er også veldig farlig. Og kan virke mot sin hensikt. Man må finne ut av det selv. Så kanskje du skal leve det ut litt nå og sette en dato frem i tid, som du skal ha som evalueringsdato. Og ta endelig avgjørelse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Gode råd, lytt til dem!

 

Og pikken din er ikke ekkel, men den ligner på min før jeg fikk operert den for trang forhud når jeg var 19...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det jo mange sider og forskjellige tolkninger til begrepet "cuckolding"

 

Min, og da mener jeg MIN oppfatning er at uansett hva som tenner en osv, så må det finnes en gjensidig respekt og forståelse mellom to i ett parforhold. Føler at det ikke akkurat kommer så godt frem her.

 

om man tenner på undertrykkelse er det vel og bra, men synes det er temmelig ufint å dra deg inn i dette uten å ha noe sympati eller på forhånd har avtalt grensene.

 

Jeg er "wannabe" cuckold, med det mener jeg at ting har skjedd og jeg vet at det er slik jeg ønsker det. Men det har dessverre ikke fortsatt i den banen. Hadde fruen min dratt den der, før hun eventuelt visste at det var dette jeg ville/tente på. Så hadde ikke forholdet vart mye lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

vil du være en cuckold så har du ei skikkelig cuckoldtøs der høres det ut som... Hun burde vel ha pratet deg med det på forhånd, men akseptere du at hun gjør akkuratt som hun vil når hun vil og kan takle det så hvorfor ikke. Ser ut som pikken din er ganske liten, typisk for en cuckold, har damen hatt stor kuk i seg før du traff henne så vet hun hvor godt det og vil ofte ha mer. Dere bør jo eventulet prate ut om dette og du burde innvie henne i hotwife/cuckold konseptet så får dere finne ut av det sammen eventuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Du er 26 år gammel. Å skulle gå uten samleie resten av livet er et enormt offer. Tror det kan lede til mye bitterhet ettersom tiden går.

 

Ser ut som stram forhud. Ta en tur til urolog og få sjekket ut. Ville nok gjort det og sjekket sexlivet etterpå enn å bli presset ut i dette uten ditt initsiativ og i antagelig et følelseskaos som ikke er enkelt.

 

Du sier heller ikke noe om at du ikke får lov å ha samleie med andre. Alltid mange som tenner på forskjellige pikker og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...