Gå til innhold

Blir vekket av deg når du kommer hjem fra byen


fotogal

Anbefalte innlegg

Jeg lå i seng og sov da jeg hørte det gikk i døra, hørte blippet fra alarmen som ble skrudd av. Hmmm ....var det stemmer som pratet lavt, altså var du ikke alene. Jeg merket at pikken min sto sto som et jern av en eller annen grunn så jeg bestemte meg for å fortsette min soveseanse til du kom opp,

 

Du går litt tilbake og setter bena lett skrevende i gulvet, lar hendene ligge på vasken mens du setter rumpa rett ut på det viset bare du kan. Du lar hodet henge litt, snur deg bakover og hvisker ”Kom å ta meg litt mer før vi går inn I senga”. Jeg ser han og du kjenner han er bak deg på ett blunk, han løfter miniskjørtet og skyver det over rumpa slik at det ligger som ett bredt belte i livet, bretter trusa til side og lar to fingre gli inn i deg bakfra, presser de til bunns og så presser han inn en finger til og knuller deg, åpner deg og gjør klar, han beholder den ene hånda i deg mens han bøyer seg ned og lar tungen gli frem og tilbake i det hovne kjønnet ditt, han lar pikken hvile i den andre hånda, reiser seg og lar hodet snuse litt på deg, lar det gli litt frem og tilbake for å kjenne at du er glatt og klar, du glinser av dine egne safter. Så ser jeg at han bestemmer seg, han ser ned på deilige enden din, sprer rumpeballene dine og lar hodet gli inn mellom dine røde lepper, sakte gli han han inn i deg, jeg hører deg ”åhhhh, kom inn i meg ja, mhhh, ja ta meg”, han lar seg gli inn i deg i små rytmiske strøk han helt inni deg, jeg ser du presser rumpa ut og det virker som om du vil ha mer, du har hodet bøyd fremover og puster tungt, han holder deg nå fast i mellom hendene sine, har tak i hoftene dine mens han formelig spidder deg, du kjenner kjønnshårene hans, også begynner dere begge å støte, rolige og dype støt, etter at tempoet øker og pusten hans går tyngre, jeg hører han” Åhhh, deilig”. Jeg merker at han begynner å bli vel ivrig og at du kommer til å stoppe ham snart. Mens jeg står fremdeles utenfor og ser på dere hører jeg deg si stopp, ”Nei, jeg vil inn på soverommet til mannen min”. Jeg inne under dyna og later som jeg sover på ett blunk, omtrent samtidig med dere kommer inn. ”Slikk meg” hører jeg mens du legger deg på rygg i senga, jeg ser ham gli ned mellom lårene dine, ser for meg tungen hans gli i sprekken din, du stønner svakt, murrer som en katt mens du løfter bena og bretter dem lett bakover for å åpne deg enda mer for ham, presser deg mot ham, jeg later fremdeles som jeg sover, selv om det er vanskelig.

Du snur deg rundt på kne og han er kjapt på plass bak rumpa di og presser seg inn uten å vente, dere begynner å støte mykt mot hverandre. Jeg lar i ”søvne” hånden tilfeldig røre hoften din, du er varm, jeg merker at du ser på meg, men jeg ligger fortsatt med øynene nesten lukket, du stryker pekefingeren over håndbaken min og jeg kjenner det rykkeer svakt i underlivet mitt. Hvilke følelser du klarer å få frem i meg, jeg kjenner det sitrer bare du er i nærheten, har lyst på deg med en gang. Fingrene dine flettet seg inn i mine og du klemmer hånden min.

”Sover du”? Spør du meg ”Nei da, bare koser meg” svarte jeg og åpnet øynene og så på deg, skvatt liksom til når jeg forstod hvordan det var fatt, jeg hørte lyden av pikken hans, knullelyder mens han tok deg bakfra samtidig som du vekket meg, han trykket deg lenger over mot meg, du beveget deg frem og tilbake, trykket enden stønnende tilbake for å møte ham. ”Du er kåt og knuller” hvisket jeg, øynene dine hadde mørknet, et sikkert tegn på tilstanden din. ”Ja, og hva har du tenkt å gjøre med det”? smilet ditt var frekt og ertende. Du snudde deg mot ham stønnende, ”åå sååå godt, jeg vil ha mer” Jeg så blitt så stiv at det verket, hånden min smøg seg over staken og du smilte for deg selv. Jeg lente meg over og tungespissen min gled sakte nedover siden på halsen din, du svelget tung ”lyst på meg mannen min, lyst på min våte mus, lyst til å kjenne hvor våt jeg er ?” hvisker du. Munnen min var nå tett inntil øret ditt og stemmen min var bare som en svak hvisken… ”Får jeg også lov da, mhh..du er så deilig frekk, vet du det?” sa jeg, selv stemmen min kunne ikke skjule hvor kåt jeg var. Hånden min gled under dynen, øynene dine vekslet om å se på ham og meg, jeg lot pekefingeren gli over det svulmende kjønnet ditt, herregud så kåt jeg var blitt. Jeg ble våt av dine safter når jeg lot fingeren gli lett over leppene dine. Jeg kunne ikke holde tilbake et svakt stønn når fingeren gled over en svulmende klitoris, jeg kjente staken hans som våt av dine safter, han pulserte inn og ut av deg, pungen hans dasket mykt mot hånden min. Pekefingeren gled dypt inn i deg samtidig med ham og når jeg trakk den ut og førte den mot munnen din, var den glitrende våt. Du sugde på fingeren, slikket av fuktigheten din og stønnet at du smakte så utrolig deilig. Lot fingrene mine gli inn i deg, dypt inn og du roterte over hånden min, Jukket i mot og kjente det nærmet seg. ”Herregud jeg kommer nå, det går for meg”, du stønnet sammen med meg og fingrene mine beveget seg fortere og hardere inni musa di sammen med ham som hadde satt opp tempoet nå. Du skrek høyt når orgasmen tok tak i deg og du knep sammen rundt hånden min. Jeg holdt den stille til du roet deg, da trakk han seg sakte ut og du slikket fingrene mine rene for dine og hans safter. Du var ennå skjelven og lot hodet hvile mot puten før du veltet ham over på ryggen og tok tak i den halvstive pikken hans, runket ham sakte og lot ham gli inn i munnen ”mhhhh, godt, jeg vil ha mer” hvisket du før du snudde deg mot meg og lot leppene omslutte meg mykt. Han så litt brydd ut, men du smilte til ham og forklarte at dette var like mye min fantasi som din. Jeg satte meg opp senga, så på deg og sa: «Fortsett, bare fortsett dere.» . Du nølte ikke og lot den tykke, lange pikken hans igjen gli langt inn i den våte, varme munnen sin. Han stønnet høyt, og ansiktet hans var forvridd på en utrolig sexy måte. Det var tydelig at han måtte holde tilbake for å ikke komme i munnen din. Jeg ble veldig kåt av dette synet og begynte å runke meg selv sakte, men hardt. Tanken på den våte musa di og at du igjen skulle bli knullet av ham, pirret meg utrolig. Du stønnet høyere og høyere bare av begjær mens jeg slikket deg mens du sugde ham, og jeg spurte etter en liten stund om du ville ha ham inni deg. «Mmm, hmm,» var det eneste svaret jeg fikk, før du snudde seg med bena på gulvet. Jeg kunne se at det glinset mellom bena dine der du lå og bølget med den runde, vakre sprettrumpa si. Ham dyttet resolutt bort dyna som lå der og satte seg på kne bak deg. Jeg var nær ved å komme bare av synet og lyden fra dere. Han la sin venstre hånd på hofta di, og med den høyre styrte han den tykke, blodsprengte pikken sin mellom de våte, svulmende kjønnsleppene dine. Han gned lemmet sitt opp og ned langs det våte kjønnet ditt, før han forsiktig klemte seg inn i deg. Jeg la meg under deg igjen og akte meg ned slik at du runket meg samtidig som han tok deg bakfra og jeg slikket deg, lot tungen dirre mot klitoris, kjente ham mot meg, vi knullet deg begge to, men så snudde jeg meg, krøp under deg og kjente at du presset hodet på staken min mot åpningen som var opptatt, senket deg ned og jeg presset meg inn i deg samtidig som han var der, du sukket og hadde to inni deg samtidig, jeg kjente at vi gled mot hverandre, vi gled frem og tilbake i forskjellig tempo, ”mmmhhh, deilig, ta meg hardt begge to” bad du oss, men det gikk ikke lenge før jeg var på grensen og trakk meg ut, dro meg fri fra dere. Jeg reiste meg opp og gikk nærmere for å se bedre. Synet som møtte meg på nært hold var enda mer opphissende; det store, mørke lemmet hans som bunnet deg i rytmiske støt. Ditt lyse hår som hang nedover den smale ryggen, den feminine, runde rumpa, det våte kjønnet ditt som støtte bestemt mot hans underliv. Jeg så for meg hvordan han hadde det i det fløyelsmyke kjønnet ditt. Jeg forestilte meg hvordan du kjente deg fylt til randen over alt. På toppen av dette synet hørte jeg lydene fra dere begge. Han økte takten og styrken i støtene. Du ynket deg som en katt, og han pustet tungt for hver deilige inntrengning. På dette tidspunktet var jeg kåtere enn noen gang. Jeg stilte meg på kne foran deg og så ned på det nytende ansiktet ditt. Du var rød fra halsen og opp og stønnet heftig ut fra den halvåpne munnen din. Da du i din ekstase enset meg, grep du om pikken min og stappet den bestemt og resolutt inn i munnen. Du sugde som du aldri hadde sugd før. For hvert støt han gav deg bakfra, gapte du over pikken min og sugde meg vått og stønnende. Uten noe forvarsel rykket du plutselig til igjen og støtte hardt mot ham i en kraftig skjelving. Lemmet mitt glapp ut av munnen din, men du grep den med hånda og runket meg hardt mot ansiktet ditt. Jeg stirret på rumpeballene dine som ble brutalt løftet for hvert av hans støt. Han pumpet hardere og raskere, og idet du kom for annen gang med et kraftig klynk, trakk han seg kjapt ut, var hos meg da han utstøtte et grovt, gurglende brøl. Vi sprutet utover ansiktet ditt, du svelget begge, så gaper du over meg og runker ham, sugde meg. Vi gled ned på senga begge og du følger etter, setter deg på kne mellom oss og runker begge, bøyer deg frem, suger meg litt , så han litt. ”Mmhhh, dere er gode, gleder meg til tiden som kommer” sier du mens du slipper deg litt tilbake åpner deg for oss og viser hvordan du mykt masserer frem en etter orgasme, du er bare rå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...