wantit90 Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Ett stykk meget spent mann her i dag. Frua skal på date og treffe en hun har snakket med på KIK messenger i kveld. Vi har for spenningens skyld laget ett lite rollespill på dette. I forhold til han hun skal treffe går hun i en rolle som tilsier at jeg ikke vet noe om hva hun driver med. Blir en spennende kveld dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Du får oppdatere oss med skjermdumper utover kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wantit90 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 16. oktober 2013 Skal nok oppdatere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Det er en meget deilig og morsom "tillegstjeneste" å ta HW sin telefon, "knipse" et par bilder av henne der hun prøver å ta så mye som mulig av kuken min ned i halsen..eller der hun senker musa si nedover kuken med et slørete tilfreds smil og sende bildene til den lille cuckolden som sitter hjemme og drømmer og nyter ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Deilig. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todosx Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Deilig, dette gleder vi oss til, venter spent på utviklingen. Lykke til, håper dere får det fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wantit90 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 16. oktober 2013 Takk for det hun er fremme nå.. Får vite mer senere.. Hvem vet.Kanskje det mangler en dong i kondompakken allerede hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Håper det gjør det :-) for deres begge del ;-) Hun har det sikkert herlig *s* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andreas_18 Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 hvordan går kvelden?? ryker dongene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wantit90 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 16. oktober 2013 Kvelden har vert bra så langt. Hun er på vei hjem nå. Røyk 3 donger gitt Nå har hun runde 4 eller 5 i vente når hu kommer inn døra her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 16. oktober 2013 Share Skrevet 16. oktober 2013 Sendte de deg ikke pirrende ertende og slemme meldinger underveis altså? *hehe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vali_ent Skrevet 17. oktober 2013 Share Skrevet 17. oktober 2013 Ja, fortell nå! en utdypende historie om hva som skjedde fra hun dro hjemmefra til kvelden var over er nok etterlengtet av flere her inne! Ble det knipset bilder av utpult frøken når hun kom hjem da? Lucky fuck! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wantit90 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 20. oktober 2013 Liten update siden sist: Hun hadde som sagt bare snakket med han på KIK messenger før de møttes for første gang hjemme hos han, så spenningen var stor og den velkjente magien før en finner ut mer om de intime delene på hverandre var definitivt på plass. Han har for tiden en kjæreste selv også, men hun bor i en annen by (og vet naturligvis ingenting om dette). Når vi kombinerer dette med rollespillet om at jeg ikke vet om dette heller- at hun gjør det her uten lov, så skaper det en veldig intens følelse av hvor deilig galt dette er. Vi blir begge gående i en slags rus, fremkalt av lyst om dagen begge to (de fleste kjenner sikkert denne deilige følelsen). Fruen tenner enormt på at han har ei jente og gjør dette med henne til tross. Ellers var sexen de hadde vistnok veldig veldig bra og han var etter hva hun forteller meget bra utstyrt. (kjente at det hadde vert en annen stor mann der, når jeg endelig selv skle inn i henne. Jævlig sexy følelse i seg selv. Og jævelig deilig og kjenne hvor myk, bløt, våt og brukt hun var.) De hadde brukt (som sagt) 3 kondomer den kvelden. Jenta mi likte han så godt at hun bestemte seg for og ha dette som en fast greie, med treff i ny og ne. Derfor avtalte de likegodt at hun skulle besøke han i dag også. Etter at de hadde avtalt møte, snakket jeg og hu om dette en del og fant ut av at de skulle droppe kondomen fremmover. -Siden han er i forhold selv og at de skal treffes jevnt senere også, kom vi frem til at det ikke var noen vits og ødelegge nytelsen med en kondom når risikoen er så liten som den er. Så i dag kommer hun hjem igjen ''au naturell''. Fy FAEN å jeg gleder meg. hehe. Det finnes ikke noen bedre dag i hele verden enn dagen derpå i slike tilfeller. Dunker og banker i pikken bare av tanken. Er så pirrende dette her, at det er en lettelse og få ''skriftet'' litt til dere som leser. Så takk skal dere ha for det. Vi er noen syke mennesker hele gjengen. Likæreeee Ønsker alle her inne en like fin SUPERSØNDAG som meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wantit90 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 20. oktober 2013 For og svare deg på det Nanok, så kunne de ikke gjøre det desverre, da han ikke vet om at jeg vet. Litt kjipt akkuratt det der, men der det er ett minus, erstattes det faen meg bra med gleden dette lille rollespillet gir oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Godt dere fikk en bra opplevelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tøs1 Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drammensgutt32 Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 Hvordan har det gått i dag? Utrolig deilig setting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wantit90 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 20. oktober 2013 Hun er på vei hjem igjen nå. Igjen hatt seg 3 ganger. Mer info kommer når jeg får ut av hu Men nå er det ikke tid for tastaturet.. å skarre knulles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drammensgutt32 Skrevet 20. oktober 2013 Share Skrevet 20. oktober 2013 deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Hørtes ut som en bra opplevelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Morgan Skrevet 5. november 2013 Share Skrevet 5. november 2013 Noen nye updates på denne fronten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.