Gå til innhold

vennepar


skinskyver

Anbefalte innlegg

Det startet ikke som noe cuckold, men utviklet seg til det etterhvert som fruen i venneparet ikke fikk nok kuk i ekteskapet. Fruen kom på besøk til meg og vi drakk kaffe og pratet om alt mulig, så kledde vi oss om til litt mer sexy klær( spesielt fruen da), ringte opp mannen på tlf og jeg snakket med han mens hun behandlet kuken min, uten å si ett ord til mannen hva hun gjorde, men han hørte hva som skjedde, eller hun snakket med mannen mens jeg slikket henne eller brukte dildo på henne, også når vi knullet var tlf på så han hørte på, da var han så kåt når hun kom hjem at noen jokk var nok til å sprute.

Noen ganger var han med henne på besøk til meg, men måtte stå utenfor og se på oss gjennom vinduet, men han måte vente til de var hjemme og da bare runket hun han til utløsning.

Ett par ganger fikk han være med inn og måtte sitte å se på oss når vi kledde os om og kåtet oss opp, så fikk han styre kuken min inn i henne og han fikk ikke kle av seg eller berøre pikken sin, men han fikk lov å slikke henne samtidig som jeg knullet henne bakfra. Når vi hadde nådd orgasmens topp, fikk han lov å runke seg selv og sende spruten ut over magen og brystene hennes, og så måtte han slikke oss rene for sæd og fittesaft.

Dessverre har dei skilt lag nå og flyttet, men vi hadde mange deilige stunder ilag.

Er nok vanskelig å finne ett nytt par som en oppleve samme kjemi med.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...