Gå til innhold

Oslotur.


Gjest Mrbig

Anbefalte innlegg

Hei alle HW`s & cucks!

 

Tenkte jeg skulle dele litt fra vår verden. Føler for å gi litt tilbake da det er mye flotte historier og mennesker her inne :)

Vår greie er absolutt ingen typisk cuckold greie, da jeg er Mester og liker å låne henne ut eller gi henne spesifikke oppgaver når hun er på byen.

 

Følgende rapport fikk jeg av henne på sms etter en helg i oslo(rapporten er for lang til å lage caption av så jeg har limt inn teksten, editert for anonymitet og rettet for autocorrect)

Hun fikk i oppgave mens jeg var på jobb i utlandet å by seg frem på byen, med en "challenge" om å klare å bli tatt av flere. Men at hun ikke under noen omstendigheter fikk lov å komme.

Hadde ikke så store forhåpninger da hun avogtil pingler ut.

 

"Ja. Nå er jeg på bussen. Skal prøve å fortelle deg hva som skjedde, jeg var litt for full til å gjøre noe sånn egentlig.

Men det ble som det ble og håper du ikke bare er misfornøyd med meg. Skulle egentlig ønske jeg hadde funnet noen eldre menn, det hadde vært enda mer spennende, tror begge var 27.

Jeg gikk i alle fall bare bort til de og sa hei, de stod og drakk øl på siden av dansegulvet. Snakket først om normale ting, musikken eller noe, så gikk vi ut og tok en røyk og jeg så meg veldig rundt etter noen som var kandidater :p

Så begynte jeg å fortelle de om oppgaven min og at jeg var på utkikk, ikke at det nødvendigvis kom til å bli de.

De syns det var litt gøy og spennende og hjalp meg litt med å vurdere folk rundt oss og velge noen til meg.

Men så sa de også at de gjerne kunne pule meg sammen. Vi gikk bare inn igjen og drakk litt, de tok meg litt på rompa og sånn og ble litt kåt av å tenke på at jeg kanskje skulle bli dominert litt av begge samtidig.

Jeg løp litt rundt og når det stengte hadde de passet på veska ni og stod utenfor med en taxi, så da satt jeg meg bare inn.

I bilen satt jeg i midten bak og de satt på vær sin side og klasset skikkelig på meg samtidig, ble veldig flau og ydmyket for at taxi sjåføren fikk meg seg alt, men litt kåt og for de var så strenge og bare forsynte seg. De syns det var gøy at jeg ble så flau.. :p

Han ene var litt mer dominant enn han andre, holdt meg hardt rundt halsen mens han fortalt meg hva jeg måtte gjøre når vi kom frem; At jeg skulle suge han og bli pult i rompa samtidig.

Det var jo det første som skjedde når vi kom inn også, eller de satt seg ned og ba meg kle av meg alt mens jeg stod foran de, syns det også var litt flaut selv om jeg var full, men gjorde jo som de ba om.

Så sugde jeg først han ene mens han andre bare tok litt på meg, så måtte jeg suge han andre og da ble jeg tatt bakfra, først i fitta og så i rompa, av han det var bilde av, han andre hadde litt liten kuk.

Syns det var sykt godt å suge og bli Og bli pult i rompa samtidig, og de var litt hardhendte med niplene mine, og han ene var veldig sånn at han gav instrukser til meg (skriver mer så bare vent er du snill)

 

Så brukte han ene veldig mye tid på,å komme når jeg sugde han, men lot meg ikke slutte før jeg ble ferdig med jobben, han andre ble litt lei av å vente så han gikk på et annet rom og skulle overta meg når han andre var ferdig med meg. Svelget sæden hans og fikk beskjed om,å gå inn til han andre.

Det var ca da du fikk høre på, han var ikke like dominant, men ikke redd for å forsyne seg akkurat. Pulte meg masse i rompa men kom ikke, han vasket seg og pulte meg litt i fitta, hadde kondom, og så måtte jeg suge han til han kom. Han holdt hodet mitt fast og presset seg langt nedi halsen min og holdt meg sånn til han kom. Var akkurat så jeg klarte det. Fikk så lov til å ligge på gulvet, jeg syns deg var stress å komme seg noe annet sted, visste ikke hvor xxx bodde engang. Uansett, våknet og var kald så la meg i senga, men uten kos. Jeg måtte suge han da, og han tok litt på fitta, begynte virkelig å kjenne lysten til å komme. Svelget enda mer sæd og gikk ut for å finne klærne mine, da ville han andre bli sugd også så da gjorde jeg det. Han fingra meg også og jeg holdt på å dø av tanken på at uansett var det ingen mulighet for at jeg skulle få lov til å komme. Er så sykt kåt enda og har så lyst til å bare gå på doen på bussen og fingre meg til en orgasme.. Lei meg for at det ikke ble noen bilder, var litt vanskeligere enn jeg trodde med alkohol i blodet"

 

 

:D Flink tøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget spennende mens det sto på også, fantastisk å høre på i telefonen mens ynket seg over å bli tatt analt. Topp 3 hva angår seksuelle opplevelser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...