Pinglekuk Skrevet 8. oktober 2013 Share Skrevet 8. oktober 2013 Takk for en bra side. Begynte å tro det var noe rart og galt med meg. Lenge ønsket at min Jente skal være "Utro" med en annen mann, må stå i smug å se hun bli knullet. Glad jeg fant dette stedet. Gir en mening til mine "rare" ønsker :-) Kommer tilbake med mer, skal få Jenta mi til å finne frem hit også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamicare Skrevet 8. oktober 2013 Share Skrevet 8. oktober 2013 Det lurte jeg også på en stund, men det er faktisk ganske mange som oss... Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fliptop Skrevet 8. oktober 2013 Share Skrevet 8. oktober 2013 Hei, å velkommen :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steink63 Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Nei, du er langt fra alene om dette ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.