Gjest angie Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 Hei! Jeg studerer kunst i Oslo og mye av praksisen er å tegne skjelett, muskler og kroppsformen til et menneske. Og øvelse gjør mester, ikke sant?! Så hvis noen er interessert i å stå aktmodell for meg, både i sammenheng med et treff og ikke, hadde det vært veldig hyggelig om du/dere tok kontakt! Kroppstype og kjønn har ingen betydning, da det er god trening med mye variasjon. Jeg går gjerne på detaljer om hva det å stå akt er og hvordan det ville foregått, så det er bare å spørre og grave om det. Ellers er det bare å søke opp på nett, da det finnes masse informasjon ute. Da denne siden er veldig åpen for nakenhet, ville jeg tro at dette var en fin arena å komme med en slik forespørsel! Så da håper jeg på masse god respons! Mvh Angie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogapar30 Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 Si ifra om du er bortover her så stilles det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest black_guy Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 kan sikkert stille opp ta gjerne kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sexelsker Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 ermed jeg....... bare si når.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attraktiv Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 Hei Angie He he, jeg har ofte drømt om å få prøve meg som aktmodell. både fristende og pirrende for en som liker å være naken. Så om du kunne tenke deg en fyr på 38 som sitter modell for deg så gjerne det :-) Om det er noe spesielt du ser etter så får jeg vel beskrive utseendet mitt slik at du kan sette meg i bås:-) Jeg måler 190 i høyde og veier ca 93 kg. Har sånn passe kort m blondt hår (kommer litt an på hvor ofte jeg gidder å klippe meg), holder meg i god form o ser ok ut. Med masse humor i tillegg så ligger det an til å kunne bli en hyggelig seanse. Hører fra deg om det er noe som er av interesse. mvh Hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest alsvto Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 Hvor og når? Er kanskje interessert om tidspunktene passer bra Send en pm om du lurer på noe eller vil ha en lengre presentasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supersex1 Skrevet 8. oktober 2013 Share Skrevet 8. oktober 2013 stiller gjerne opp jeg, men fint om du kan komme med mere info om varighet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slave38oslo Skrevet 8. oktober 2013 Share Skrevet 8. oktober 2013 Har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestfoldpar Skrevet 9. oktober 2013 Share Skrevet 9. oktober 2013 Hei! Han i paret stiller også opp for deg om du ønsker det! Har gjort det en gang tidligere. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Døgn Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Stiller gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sopranos30 Skrevet 12. oktober 2013 Share Skrevet 12. oktober 2013 Kunne vært artig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 15. oktober 2013 Share Skrevet 15. oktober 2013 Jeg og...kontakt meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigutt 28 Skrevet 18. oktober 2013 Share Skrevet 18. oktober 2013 Hei jeg erintresert Mvh Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Hei Angie, Jeg stiller gjerne som aktmodell. Jeg bor i Bærum og jobber på Skedsmo så jeg kjører gjennom byen hver dag. Jeg kan stå modell mellom 1700 og 1800 på hverdager Ha en fin dag - hilsen Per Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crimson Skrevet 22. oktober 2013 Share Skrevet 22. oktober 2013 Hei Angie,, Spennende, jeg maler litt selv også.. ta bare kontakt om du finner meg interresant.. jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 23. oktober 2013 Share Skrevet 23. oktober 2013 Trådstarter er ikke lenger registrert medlem hos oss. Hun kommer sikkert tilbake med en ny annonse dersom dette skulle bli aktuelt. Stenger med dette tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg