Gå til innhold

Søkende etter den rette.


cuckholdpar

Anbefalte innlegg

Hei. Min mann viste meg denne siden å vi bestemte oss for å lage oss en profil her i forumet.Vi er helt uerfarne men er veldig nyskjerrige på dette miljøet. Som han skriver i vår profil så har jeg en veldig nytels å tilfredstillelse av å bli fylt helt nedentil med grovt utstyr. Etter mitt sidesprang fra ekteskapet hvor jeg i alle år har hatt god sexliv fikk jeg en åpenbaring etter å ha prøvd en godt over gjennomsnittet utstyrt mann. Jeg delte mine erfaringer med min ektemann og til alt hell så viste deg seg at han tente på tanken av hva jeg har opplevd. Så vi har sammen fantasert om en ekstra mann for sextreff i lang tid. Nå føler vi begge at vi er klar til å ta steget fra fantasi til virkelighet om vi finner den rette.Men ønsker tips fra erfarne burkere av forumet om hvordan vi bør gå frem for å få til et vellykket treff: har fått med meg at det ikke er alle som er like seriøse her inne. Tips motas med takk.

 

Mvh

Hotwifen i cuckholdpar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...