Gå til innhold

Uventet trekant Del 1


Jens_

Anbefalte innlegg

Synes jeg må bidra litt her :-)

 

Uventet trekant (del 1)

Jeg var på vei hjem fra jobbreise, da det kom forespørsel om et ekstra oppdrag på veien. Jeg kjørte bil, og det var ettermiddag. Jobben betydde en avstikker, og jeg så raskt at jeg måtte avsette neste dag til oppdraget. Men hvordan skulle jeg overnatte? I landsdelen jeg befant meg nå, var det langt mellom hoteller. Jeg hadde jo nettopp passert den eneste campingplassen i regionen. Bestemte meg for å snu, og sjekke om det var hytte ledig der. Men der fikk jeg beskjed om at alt var opptatt for natten. Her må improviseres. Jeg spurte om jeg kunne kjøpe teltplass, men ligge i bilen. Slik at det ble mulig å bruke deres sanitæranlegg. Det gikk greit, og jeg fikk anvist plass ved en campingbil.

Været er fint, og utenfor campingbilen ser jeg det sitter et par og koser seg. De har rigget seg til, og det ser ut som de har vært her en stund. De begynner vel å lure når det kommer noen, uten både vogn eller telt. Så jeg hilser på dem, og forteller situasjonen. Legger merke til at de er rundt 40, og at dama tar seg godt ut i bikini.

Jeg rigger meg til i medbragt campingstol og bærbar pc, for å gjøre unna litt arbeid. Vi sitter ikke lenger unna hverandre, enn at det naturligvis blir litt småprat. De sitter og griller, og tar en øl. Selv har jeg bil kjøleskap med både mat og øl, så jeg tar også en matbit. De virker svært hyggelige å prate med, og etter en stund sier hun. Kom hit og sett deg sammen med oss, mye hyggeligere det. Tar imot invitasjonen, og setter meg ned hos dem. Det blir til at vi prater om løst og fast. Med øl attåt, blir det etter hvert en munter tone etter hvert.

Kona virker å bli litt flørtete, og mannen synes å like situasjonen også. Kona har kort shorts, og en bikinioverdel som nesten avslører brystvortene. Ser at han flere ganger stryker kona si lett på låret mens vi prater og ler. Hun sitter avslappet, og tilbakelent i stolen. Ved en anledning stryker han innsiden, og helt opp til kanten av den romslige shortsen. Når han trekker til seg hånda for å drikke øl, så samler ikke kona bena igjen. Shortsen er temmelig åpen langs lårene. Hun sitter med perfekt vinkel, og jeg må se på henne i smug. Det er da jeg ser det. Jeg ser bar hud der det skulle vært truse, og jeg synes å skimte litt av hennes kjønnsleppe. Hun har ikke truse. Det hugger til i skrittet, og jeg blir helt varm. Kjenner at kuken rykker til, og det blir plutselig trangt. Prøver å se uten å bli oppdaget, men vet ikke om det lykkes. Synes å merke et lurt blikk fra henne, og at de to utveksler lure blikk seg i mellom. Gjør hun det med vilje? Det kan virke sånn, for hun sitter urolig mens vi prater, og stadig med spredte ben. Av og til kan jeg se litt av musa hennes bli synlig.

Jeg er så kåt, at jeg ikke vet hverken ut eller inn. Bryter de opp, kan jeg ikke reise meg uten å avsløre ståkuken. Han virker også å være klar over hva som skjer. Er det en lek de har tenker jeg. Kåter seg opp med å vise henne fram litt. Pirrende tanke. Når hun bøyer seg fram for å hente noe, glir også toppen litt ned. Øvre del av en brystvorte blir synlig. Når hun setter seg tilbake, bryr hun seg ikke om å rette på toppen. Fy søren, for et syn hun er. Greier nesten ikke å fokusere på å prate alminnelig med dem. Aner forresten en erotisk undertone i praten nå. Han ser på kona si, og så på meg. Det er tydelig at han er bevisst situasjonen, og koser seg.

Det begynner å bli sent, og vi prate om at det til tross finværet er sengetid. De reiser seg, og begynner å rydde opp, mens jeg benytter sjansen til å reise meg uten å avsløre ting. Vi er alle litt småpussa, og hun virker litt fnisete. Han sier plutselig. Du virker å være en trivelig kar, og det er for synd at du skal ligge i bilen i natt. Du kan få sengeplass i bobilen vår om du vil. Kom inn til oss etter at vi alle har ordna oss for kvelden sier hun. Så fortsetter vi praten etterpå. Hva skulle jeg si, overasket som jeg ble. Hadde de en seng ledig, så var det jo topp. Så var der uhøflig å avslå, og de var jo hyggelige folk. Så jeg tok imot invitasjonen.

Etter å ha ordna meg og låst bilen, banket jeg på døra deres. Han åpnet, og var fortsatt ikke helt ferdig til å legge seg. Kona har lagt seg nedpå sa han. Du kan bare hoppe i seng du også hvis du vil, jeg kommer etter hvert sa han. Jeg gikk inn, og fikk meg en ny overraskelse. Bobilen var bare utstyrt med en bred seng, og innerst lå hun og kikket på meg. Hun så nok at jeg var i villrede, og sa at senga var stor nok for alle. Bare kom og legg deg sa hun. Jeg hadde ikke annet å gjøre, satte meg på sengekanten. Kjente en viss sjenanse over situasjonen, men smøg av meg bukse og skjorte med ryggen mot henne. Da jeg snudde meg for å legge meg nedpå, så viste det seg at det var bare et kjempebredt teppe. Hun løftet unna teppet for å gjøre plass, og avslørte samtidig en deilige pupper for meg. Jeg er ikke sjenert, er du? Spurte hun lurt. Jeg smøg meg innunder teppet, og lurte på om hun oppdaget hvor trangt det var i mine truser. Tro om hun er helt naken? Hun lå og kikket lurt på meg, og jeg synes å oppfatte en viss tungpust hos henne. Er hun like kåt som meg? Jeg begynte å lure på hvordan dette skulle ende. Hvordan skulle vi ligge der alle tre? Kom hun til å bli liggende mellom oss. Ble det trangt? Sengen var bred nok for 4 vil jeg tro, så det ordnet seg nok tenkte jeg.

Etter hvert kom mannen inn, og stengte døra. Han virket litt småpussa han også, og vrengte av seg alle klærne. Kunne ikke unngå å se at han hadde en halvstiv stake mellom bena. Kona så det samme, og fniste. Hva er det du tenker på kjære, du er jo stiv sa hun, og lo. Han ler bare, og kommer bort til senga. Jeg vet hverken ut eller inn, og ligger nå der på ryggen. Flytt deg innover, du er vel ikke redd kona mi sier mannen til meg og ler. Jeg må ligge ytterst sier han, ellers får jeg klaus. Jeg lover å ikke ta deg bak sier han. Dermed stoflirer vi alle sammen, og jeg begynner å slappe av. Begynner å mistenke at dette er planlagt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEl 2.

 

 

Uventet trekant

 

Jeg flytter meg innover, og kommer nå ganske tett inntil henne. Har du delt seng med noen på denne måten før, spør hun. Må innrømme at det er første gangen ler jeg. Bare vær klar over at kona krever godnattkyss da, sier han og ler. Ja det skal jeg selvfølgelig ha sier hun. Plutselig får jeg et kyss på kinnet fra henne. Nå begynner jeg virkelig å få problemer. Han snyr seg mot oss, og kikker på. Det der er for dårlig sier han. Er det, sier hun. Så kjenner jeg en hånd som smyger seg over brystkassen og opp langs halsen. Med en hånd på kinnet mitt, vrir hun hodet mitt litt mot seg, og gir meg et kyss på munnen. Bedre nå, spør hun mannen. Fortsatt for dårlig sier han. Da kommer hun tett inntil, og bøyer hun seg over meg. Nå blir det et langt og deilig klinekyss. Imens kjenner jeg hennes nakne bryst mot mitt. Kuken står som et spett i trusene mine nå. Så løfter hun hodet og ser utfordrende på mannen sin. Godkjent spør hun, mens hun trykker puppene mot meg og kiler meg lekent i nakken.

Det var bedre ja, sier han andpustent. Tydelig at flere er kåte her, og at sjalusi ikke er til stede.

Samtidig legger hun en fot delvis over min. Jeg har en langs siden under oss, og kjenner at hun nesten umerkelig klemmer venusberget mot håndbaken min. Hun er truseløs, ingen tvil. Og hun er kåt på meg. Og mannen vet det, og liker tydeligvis situasjonen. Men jeg tør fortsatt ikke ta noe initiativ, lar dem styre hva som skjer.

Hva med meg da, sier han. Skal ikke jeg få godnattkyss? Joda, men det blir vel neppe godnattkyss nå da, sier hun og ler. Kom hit kjære, sier hun. Han kommer nærmere, og de møtes i et heftig kyss rett over brystkassen min. Himmel og hav, dette blir spesielt tenker jeg. De fortsetter å kline, og jeg får samtidig kjenne hennes hånd på maven. Sakte glir hånda hennes nedover til trusekanten min. Da er det gjort, kuken min står som et spett oppunder strikken. Hun streifer kukhodet lett med fingrene, kiler litt. Så kjenner jeg at hun griper tak i kuken utenpå trusa og klemmer til. Hun slipper mannens lepper litt, og sier: å herregud, hva har vi her da. Hva, har du funnet noe sier han og ler. Jeg har funnet en diger kuk her, sier hun og ler. Samtidig kan jeg ikke dy meg. Vrir hånda rundt, og prøver å finne veien til musa hennes. Hun merker det, og legger seg med musbakken og fingrene mine. Jeg kjenner plutselig hele fitta hennes mot fingrene, og der er det søkkvått. Fingrene mine flir rett inn mellom deilig kittelepper, og hun stønner. Flere som har funnet gull, sier mannen og flirer, han skjønner hvor fingene mine er. Herlig stake du har sier hun til meg, kjenn hva jeg fant, sier hun i samme åndedrag til mannen. Hun slipper tak i kuken min, og plutselig er det hans hånd som klemmer på den. Jeg bli temmelig overasket, men rekker ikke tenke stort. Første gang jeg blir berørt av en mann. Men han ser nok min usikkerhet, og sier: Ta det med ro, jeg lover fortsatt å ikke ta deg bak, hehe. Faen så feit kuk du har i hverfall, sier han. Min tur å kjenne, sier hun, og trekker trusa mi ned. Endelig en varm hånd direkte om kuken. De fortsetter å kline, mens hun smårunker meg. Samtidig gnir hun seg rytmisk mot fingrene mine. Så to hender, begge leker med pikken min på skift mens de kliner intens. Andpustent sier hun, jeg vil se den. Han trekker av teppet, og hiver det av. Mhmm, fin kuk du har sier hun, mens hun tar et godt runketak i den. Hun hjelper meg også av med trusa. Så fortsetter de å kline, men nå synes jeg hodene deres senker seg stadig ned over min mage. Bare et par cm unna kukhodet mitt, ligger de nå og småkliner. Og begge beføler meg på pikk og baller. Så slipper hun hans lepper, og gir kukhodet mitt et ledd kyss. Får jeg smake, spør hun mannen. Ta for deg, sier han, men ikke glem å dele med meg. Sakte lar hun munnen omslutte kukhodet mitt, med mannen bare noe cm unna. Fy fan så pirrende. Mhmm, du smaker deilig, og av forsats sier hun. Smaker han bedre enn meg, sier han. Hva tror du, sier hun. Så løfter hun hodet, og kysser han intens. Han må da kjenne smaken av meg, tenker jeg. Du smaker bra sier han, og ler. Fy faen for noen frekke deilig folk.

Så vender hun seg rundt, og legger seg motsatt vei. Da får jeg se den herlig musa hennes rett foran ansiktet. Ta for deg av mus, mens vi utforsker pikk sammen sier han… Jeg er hetero, men dette er en drøm vi har hatt, sier han.

Jeg bestemmer meg for å la det briste eller bære, og legger hodet mellom bena hennes. Endelig får jeg smake ei saftig kåt mus. Samtisig gjenopptar hun å suge meg. Det er himmelsk, og nå kjenner jeg at han slikker på ballene mine samtidig. Og skaftet. Det blir intens, og jeg vet nå ikke hvem som gjør hva der nede. Så hører jeg hun hvisker. Gjør det nå, jeg vil se deg gjøre det. Jeg kikker ned, og får se (og kjenne) at han lar munnen omslutte kukhodet mitt. Hun stønner av synet, og jeg kjenner fitta hennes rykke mot fingrene mine. Så fikk je se det og sier hun. Kjære mannen min, suge på kuk. Fortsett, det virker som du liker det. Kanskje får du smake mer også, ler hun. Dete r fare for akkurat det nå ja, sier jeg. Jeg kjenner at det er like før nå. Da blir hun i fyr og flamme, og sier. Få smake deg. Og overtar raskt suginga. Nå suger de meg begge, hver sin gang. Jeg stønner, og advarer dem om at nå går det gæli….

Jeg kommer som et skudd, og skyter ladningen rett i munnen på henne. Hun nyter det, og sier mhmm så deilig saft…. Ser at det renner nedover hake og kinn, og at hun slikker meg ren.

Fy faen sier han, så rått. Jeg må ha deg kjære. Han velter seg over på rygg, og hun kryper over meg og setter seg på han.

Ta i kuken hans og styr han inn i meg sier hun til meg. Det er tydeligvis en ordre å lystre. For første gang tar jeg et tak i en annens kuk. Den rykker i hånda. Hun er så våt nå at det er en lett jobb å styre den inn i henne.

Hun glir nedpå mannen sin, og bøyer seg over han. Med munnen, leppene og haka full av min sperm, så kysser hun han intens. Det ender med at han slikker hennes hake også. Du smaker faktisk godt, sier han. Hun er allerede inne i en voldsom orgasme, og han kommer også med det samme.

Sakte roer hun seg ned, sitter bare og rugger oppå han og smiler til oss. Helt til han blir slapp, og glir ut.

Hun sier: Mmm, så deilig dere gjør det for meg. Men jeg tror jeg vil ha mer.

Så kryper hun over, og setter seg oppå meg. Hun gnir så fitta si over min halvslappe kuk. Den blir våt av deres safter. Slikk puppene mine kommanderer hun, mens hun bøyer seg over meg. Jeg tar hennes brystvorter i munnen etter tur, og behandler dem mens hun roterer hoftene og gnir fitta intenst mot kuken min. Ahhh så deilig sier hun, og jeg kjenner at det begynner å pirre i pikke igjen.

Hun løfter seg litt, og ser mellom oss. Henvendt til han sier hun. Se hvordan saftene våre har sølt ut kuken til gjesten vår. Vil du slikke den ren kjære, jeg vet du liker smaken av deg selv også.

Så snur hun seg 180 grader, med ryggen mot meg. Setter seg over maven min, ber han komme foran henne. Hun sukker fornøyd når han dukker ned. Jeg kan ikke se, men får kjenne at han begynner å slikke på kuken min. Den er fortsatt halvstiv, men det kribler godt, når han tar den i munnen. Hun sier: Smaker det deilig kjære. Hold den der til den blir hard igjen. Så skal du styre den inn i meg. Du skal se meg få fremmed på nært hold, og slikke oss begge.

 

Herlig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...