Gå til innhold

Størrelse


zynexor

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig liten, ok og stor penisstørrelse?

 

Benyttet sjansen og gikk inn på toalettet på jobb og målte 16cm lang og 14cm tykk.

Det er selvsagt vanskelig å måle inne på et toalett ettersom man sliter litt med å bli virkelig kåt da.

 

Selv ville jeg nok påstå at min penis er akkurat rundt OK, men kan man være en bull med denne størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det finnes mange kriterier, og jeg tror jeg oppfyller alle sammen ettersom jeg er veldig bestemt og dominant av meg, men lurer på om det er mulig å være en attraktiv bull hvor det faktisk er mulighet for at cuckolden har større eller lik størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På samme måte som at mange er både masochist, sadist med mere til uten å være klar over det, så kan man fint ha egenskaper for å være en bull uten å være klar over det.

Bull er et ord med en definisjon, og man må tilfredstille hovedrammene i betydningen av ordet. Men mange har aldri hørt om dette ordet, og ser det kanskje for første gang her inne.

I utgangspunktet er en god bull en seksuelt kapabel kar som trives med å ha sex med en annen manns kvinne. En som passer godt for noen kan passe dårlig for andre. Det også stor variasjon i tolkningen av definisjoner. Strenge tolkninger av cuckoldry vil jo ha sterke innslag av ydmykelse for at det skal være "riktig". Andre tolker det nærmest som en type swinging hvor mannen i paret kanskje inntar en litt mer passiv eller observerende rolle. Noen av cuckold-mennene er også mere som en "regissør" og tilrettelegger for kvinnens sexliv enn en ydmyket, underdanig mann. Så her finnes såpass mange variasjoner at nyanmeldte sikkert kan bli forvirret. :)

 

For noen er det viktig å treffe en bull med alfahann-personlighet. Andre par avskyr alfahann-personener, så mange av de som sansynligvis ser på seg selv som uovertrufne buller er sjanseløse nettopp av denne grunn hos denne type par. Og jeg tror ikke menn med helt vanlig personlighet er mindre bull av den grunn. Altså selv om de kanskje ikke selv er klar over at de er bull, så er de definitivt bull for paret det gjelder.

 

Og man kan altså fint være bull med helt normalt utstyr. Det kommer an på hva paret har av kriterier. (Stort utstyr kan jo være diskvalifiserende for noen par.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting folkens. Som zynexor sier , så har han en 16cm kuk og den er 14cm tykk. Det må være en rar kuk, nesten like tykk som den er lang. Men det er ikke bare zynexor som sier d, har sett mange som sier de har titalls cm tykk kuk. Min er vertfall bare 3cm tykk. Er det jeg som har en rar kuk eller er det folk som ikke vet forskjellen mellom cm og mm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som "grovpikk" sier er definisjonen av en bull rimelig subjektiv. Vi - får vår del - har en mann/venn/bull vi treffer når vi får til. Kriteriene for suksess har vært god kjemi med oss generelt og fru78 spesielt.

 

Å komme til oss som en "superbull" med selvtillitt oppunder taklista, se på herr78 som en tusseladd, stort utstyr det skrytes av ved enhver anledning og klare alfa-tendenser ville ikke funket. Det passer ikke for oss rett og slett. Så er vi kanskje ikke ordentlige cuckoldere men mer swingere. Og det er igrunn helt greit for oss så lenge vi hygger oss ;-)

 

Tror faktisk vi uten unntak har skrotet enhver henvendelse der mål på utstyret blir nevnt i starten. Alt annet rundt settingen betyr så mye for oss at selve utstyret faktisk ikke betyr stort. Selvsagt deilig at fru78 tenner på å tenke på den deilige harde pikken hun har i vente. Men det er som en del av alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalle12

Takk til grovpikk og til par78, som legger lista for den enkeltes behov og mulighet. Godt at vi har individuelle behov som skal dekkes, og at man har den glede av å finne den/de rette og faktisk oppnå den nytelse alle ønsker i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...