Gå til innhold

Ny verden


nysgjerrigper1

Anbefalte innlegg

Hei alle herlige frisinnede mennesker her inne.

Dette er et nytt spennende sted for meg, men tanken har nok ligget der en stund. Jeg er selv en mann på 34 år og er i et forhold med ei jente på 30. Tanken på å se og vite at hun blir tatt og knullet på utallige forskjellige måter tenner meg grenseløst. Og selvfølgelig nyter det til det fulle selv. Helst med godt voksne menn og gjerne med større enn gj.snittet av den mannlige befolkningen's utstyr;)

Har vært sammen med denne herlige jenta i over et halvt år nå og ser hvordan menn snur seg og stirrer på henne. Har vært sammen med mange jenter tidligere men aldri følt at det kunne vært noe for dem. Men hun her utstråler noe helt annet.

Men så er det det store spm'et. Hvordan gå frem? Jeg skjønner jo at man må prate om det, og det skulle ikke by på noe problem, vi har et veldig åpent og ærlig forhold når det kommer til bl.a sex. Og hun er ei vilt kåt jente. Men hvordan gå frem? Tips taes gjerne imot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du er forberedt på at hun kanskje ikke vil dette, og aksepterer at sånn er det, så kan du vel bare fortelle henne rett ut hva du tenker? Tror det å vandre rundt grøten fører lite med seg.

Når jeg sier du må være forberedt på at hun ikke vil dette, så er jo det fordi dette er en greie for litt spesielle DVs unike mennesker. Det er jo tross alt ikke for hvermansen. Selv har jeg vært heldig og har ne HW som av og til gir meg deilig nypult mus, men jeg hadde ikke gått fra henne om dette ikke var noe for henne for å si det sånn. Cuck/HW greia må ikke bli hovedinnholdet i et forhold tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok mer forberedt på at det ikke blir noe av heller enn at det blir. Samtidig så er det en del tegn som jeg tolker dithen at dette kanskje ikke er en umulighet. Men skulle det ikke være noe for henne så har jeg overhodet ingen problemer med å godta det. Fantasi er og en god ting. :) Enig med deg. Dette burde ikke være hovedinnholdet i et forhold. Mer ett spennende krydder i hverdagen.

 

Tusen takk for svar foresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville rådet deg til å ta det opp rett etter sex, når dere ligger og koser. Det er da det har funka for meg, de gangene jeg har snakket med ei jente om det. Begynn å snakke om fantasier osv, legg fokuset på henne og hva hun ønsker. Etterhvert vil det naturlig komme et spørsmål fra henne og da kan du fortelle henne hva du faktisk tenner på :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne1

Her finnes det ingen fasit...Min kone trengte år for og venne seg til tanken om at dette faktisk bare kan bli godt og deilig for henne.. og kanskje det aller viktigste at jeg faktisk mente det på alvor. Dette er jo stikk i strid med hva brorparten av befolkningen kaller "normalt".. gå forsiktig frem uten og presse, bruk tid.. en dag skjønner hun nok at hun også kan komme fantastisk godt ut av slike treff om hun klarer og slappe av og nyte :-) Min kone sier nå at hun liker tanken på og bli tatt av en annen mann. Kommer aldri til og glemme den gangen hun sa det.. hjertet hoppet over ett par slag da ;-) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i nøyaktig samme situasjon selv, og vet godt hvordan du har det. Helt enig i det noen skriver her.. at man må gå varsomt fram.

Mas kan ha negativ effekt. Legg det frem for henne hvordan du har det, dine ønsker, og hvorfor du tenner på det. Selv om hun kan virke negativ med

en gang, vil hun garantert tenke på det. Og kanskje liker hun tanken når hun har vendt seg til den. Det var det som skjedde i vårt tilfelle. I dag har min bedre

halvdel en fantastisk elsker som hun treffer regelmessig, og vi har alle tre svært stor glede av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...