SissySlut Skrevet 30. september 2013 Share Skrevet 30. september 2013 Hva med en sissy cuckold da? Har erfaring som "vanlig" cuckold også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet 1. oktober 2013 Share Skrevet 1. oktober 2013 Hei Krissy. Sendte deg en personlig melding men tror noe skjedde da jeg skulle sende den, så da prøver jeg her . Et cuckold forhold til en ekte hotwife.. veldig interessant! Hvem vet, kanskje vi har mer til felles? Håper å høre fra deg. Om ikke så ha en riktig fin kveld videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dk73 Skrevet 3. oktober 2013 Share Skrevet 3. oktober 2013 Du får ta deg en tur til Trondheim da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trh28mannbull Skrevet 6. oktober 2013 Share Skrevet 6. oktober 2013 hei hei! er du ofte i Trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 8. november 2013 Share Skrevet 8. november 2013 Kontakt meg gjerne hvis du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christians66 Skrevet 8. november 2013 Share Skrevet 8. november 2013 Hei... Søker du cuckold og...hm din egen slave... Jeg bor i kristiansand...Oslo er ikke langt unna.. Bilde har keg, kan sendes..:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 11. november 2013 Share Skrevet 11. november 2013 Hei... Søker du cuckold og...hm din egen slave... Jeg bor i kristiansand...Oslo er ikke langt unna.. Bilde har keg, kan sendes..:-) Kristiansand er ikke langt unna Oslo? Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christians66 Skrevet 11. november 2013 Share Skrevet 11. november 2013 Kristiansand er ikke langt unna Oslo? Haha Kommer helt ann på hvem den andre er, det.... sitter du li for mye foran Pc du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felix Skrevet 14. november 2013 Share Skrevet 14. november 2013 Hei Ta kontakt for mere informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannOsloN Skrevet 15. november 2013 Share Skrevet 15. november 2013 Hei sexy:) Hva skjer hos deg ikveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tony38 Skrevet 16. november 2013 Share Skrevet 16. november 2013 Lov å melde intr. hvis Trondheim skulle bli aktuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 20. november 2013 Share Skrevet 20. november 2013 Kommer helt ann på hvem den andre er, det.... sitter du li for mye foran Pc du ? Jeg bor da i Oslo, og har vært i Kristiansand mange ganger. Vet da hvor lang tid det tar og dra den strekningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnick77x Skrevet 26. november 2013 Share Skrevet 26. november 2013 lyst og treffes først sjekk om jeg er kvalifisert da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.