Gå til innhold

Mann 34 tenner på tanken at dama har sex med noen andre


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

Jeg er en mann på 34 som tenner på tanken om at dama/samboeren har sex med noen andre, gjerne foran meg eller når jeg ikke er tilstede.

Tenkte jeg skulle ta en kikk på denne siden, som virker interessant.

Regner med det er mange her som allerede har gått skrittet ut, hvordan fungerte det for dere i deres forhold? Positivt/negativt?

 

Ellers så snakkes vi sikkert rundt på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er også ny her. Har selv drømt om dette i mange år, men først den senere tid har ønsket/drømmen gått i oppfyllelse. Hun var ikke spesiellt villig i begynnelsen da jeg

avslørte min fetisj for henne.

Til å begynne med var hun totalt avvisende, men etterhvert begynte det å løsne. Hun fortalte om en tidligere venn/elsker fra tiden før vi ble sammen, som hun hadde hatt et veldig godt forhold til. Jeg begynnte å fantasere om at hun skulle møte denne fyren igjen. jeg fleipet litt med det i begynnelsen, og merket hun etterhvert var med på notene.

De gjenopprettet kontakten og begynnte å sende meldinger til hverandre. Han var fortsatt singel, og det tok ikke lange stunden før de hadde sitt første møte på noen år.

 

Vi var enige om å spille med åpne kort, og hun fortalte meg alt detaljert (tror jeg) da hun kom hjem noen timer senere. Hvar sprengkåt fra før, men ble enda kåter da jeg fikk

høre historien. Vi knullet uhemmet denne natten mens hun stadig fortalte hva de hadde gjort, hvordan det hadde vært osv. Etter dette har hun truffet ham 6-7 ganger inkl. 2 netter med ham, og det er like deilig pirrende og opphissende hver gang.

 

Håper virkelig du også får oppleve dette. Sexlivet vårt har blitt helt fantastisk etter at vi begynte med dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...