Gå til innhold

en mulig begynnelse med min nye kjæreste..?

lillin

Anbefalte innlegg

Igår lå jeg i senga og pratet med den nye kjæresten min, hjemme i leiligheten hans. Vi har vært sammen siden juni, og det er kjempefint!

Jeg holdt ham forsiktig rundt kuken hans mens vi diskuterte fantasier vi hadde. Han fortalte at han tente på jentesex, det å være litt dominant.. analsex, slike ting. Jeg smilte og lyttet til ham, mens jeg kjente det rykket litt i kuken, som ikke var noe nær stiv, vi hadde jo hatt oss ganske grundig. Så ville han høre litt mer om ting og tang jeg likte, så jeg tenkte at nå har jeg sjansen til å trå vannet litt. Jeg fortalte at jeg fantaserte til tider om å bli tatt av to samtidig, kanskje sugd en mens jeg blir tatt bakfra. Og mens jeg beskrev det, kjente jeg at det rykket litt mer der nede, så jeg fortsatte. Jeg runka ham forsiktig mens jeg prata om hvor deilig det hadde vært å bli knullt bakfra, mens jeg sugde ham, hvordan kuken hans hadde komt lenger inn i munnen min, jo hardene den andre hadde pult meg. Kuken til kjæresten min ble drithard! Jeg skjønte at nå kunne det ikke gå lang tid før han kom.

Jeg runka ham litt fortere mens jeg prata inn i øret hans. Jeg sa "se for deg at han som tar meg bakfra holder på å komme, hvor jeg snur meg for å ta ham imot med munnen min. Suge den deilige sæden hans inn i munnen min, og smake godt på den før jeg svelger...". Dette utløste en voldsom orgasme fra ham og han spruta godt i hånden min.

Dette kan jo være en fin begynnelse på noe ganske fint... hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er hvertfall smart av deg å involvere ham så tidlig som mulig inn i din seksuelle verden. Da kan han ikke klage senere når han vet hva han går inn i og det vil kanskje bli en mer naturlig overgang for begge to. I motsatt fall kan det jo tenkes at han finner dine seksuelle fantasier uakseptable og det er det jo greit for deg å vite så tidlig som mulig. Alt er jo som regel fint i begynnelsen av et forhold, men etter en stund når hverdagen setter inn så begynner du kanskje å drømme om "gamle sexfantasier". Hvis jeg hadde gått inn i et nytt forhold i dag så hadde jeg satt mange flere krav enn jeg gjorde som tjueåring. Man har tross alt bare ett liv og det er viktig å finne rett partner å dele livet sitt med :) Nå vet ikke jeg hvor viktig dette er for deg, om det for eksempel er viktigere enn forholdet til den nye kjæresten din. Hvis det er det så er det jo dumt å kaste bort masse tid på et forhold som vil gi deg masse frustrasjon om noen år.

Jeg hadde forklart ham hva du tenner på og hvordan liv du ønsker å leve. Pakk det fint inn selvsagt. Da vet han hva han går inn som sagt. Synes for øvrig at du allerede har håndtert situasjonen som proff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg er litt ambivalent til å vise ham forumet. Dette er min plass, liksom, og det er her jeg deler mange *ganske* intime ting fra mitt sexliv. Er også redd for litt backfire, men hva vet jeg. Det kan jo være at han digger det..

Jeg tenker jeg skal være forsiktig, gå forsiktig frem. Vil at dette skal ta sin tid, og jeg skal innrømme til ham hva jeg har lyst til, men så forsiktig at det ikke blir en grunn til å slå opp med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer han snart hjem fra jobb og jeg har tenkt å prøve litt videre. Litt skummelt å innrømme det. Jeg kunne jo bare latt det være, slettet denne brukerkontoen, og bare være vanlig og lykkelig.. men jeg tror at hvis dette kan funke, så kan det bli helt utrolig. Iallefall slik jeg fantaserer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lupinella

Jeg undres over en ting i din beskrivelse av din fantasi over: DU suger en mann, og DU snur deg for å ta imot han som knuller deg sin sprut når denne kommer.. hva med DIN nytelse da,n du virker som om du fantaserer om mennenes orgasmer?? -Helt ærlig: når jeg fantaserer, fantaserer jeg om egen ekstase, dvs at de to mennene er der for MIN nytelse og at de samarbeider for å gi MEG flere herlige orgasmer.. Hva er ellers vitsen med å fantasere, og hva er vitsen med to menn samtidig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår litt av poenget. Jeg prøver å se om han kan tenne på tanken med å dele meg med en annen mann. Det er dette jeg forteller HAM. Og det trigger ham da jeg vet at han fokuserer på sin egen orgasme når det er fokus på ham. Når jeg fantaserer er det jo selvfølgelig min nytelse jeg tenker på, og hvordan en...eller to menn gjør for å få meg kåt. Men jeg skal innrømme at jeg tenner på en god sprut, like mye som jeg tror og gutter tenner på at jenter er kåte og får orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så videre, jeg prøver litt og litt mens vi har sex, mens jeg runker ham, mens han fingrer meg, å prate om forskjellige scenarioer hvor vi er flere. Flere av gangene er det fokus på andre enn ham og han tenner på det merker jeg.

Hvis noen har noen gode råd, setter jeg pris på det!! Jeg har ikke lyst å gå ut med alt på en gang, det tør jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår litt av poenget. Jeg prøver å se om han kan tenne på tanken med å dele meg med en annen mann. Det er dette jeg forteller HAM. Og det trigger ham da jeg vet at han fokuserer på sin egen orgasme når det er fokus på ham. Når jeg fantaserer er det jo selvfølgelig min nytelse jeg tenker på, og hvordan en...eller to menn gjør for å få meg kåt. Men jeg skal innrømme at jeg tenner på en god sprut, like mye som jeg tror og gutter tenner på at jenter er kåte og får orgasmer.

Jeg elsker damer som tør å være "egoister" når det kommer til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så videre, jeg prøver litt og litt mens vi har sex, mens jeg runker ham, mens han fingrer meg, å prate om forskjellige scenarioer hvor vi er flere. Flere av gangene er det fokus på andre enn ham og han tenner på det merker jeg.

Hvis noen har noen gode råd, setter jeg pris på det!! Jeg har ikke lyst å gå ut med alt på en gang, det tør jeg ikke

Hva om du begynner med å flørte med noen litt åpenlyst mens dere er ute, og spør ham om det plager ham? Går det greit kan du jo ta neste steg og kanskje danse med noen litt "tett"... spørre om det er greit osv.

Tror det er veldig viktig at du involverer han hele veien. Skal du flørte med noen, så involver han på et vis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du begynner med å flørte med noen litt åpenlyst mens dere er ute, og spør ham om det plager ham? Går det greit kan du jo ta neste steg og kanskje danse med noen litt "tett"... spørre om det er greit osv.

Tror det er veldig viktig at du involverer han hele veien. Skal du flørte med noen, så involver han på et vis....

Nja, kanskje det. Vil vente med sånnt til jeg vet han er helt sikker på meg før jeg tar det steget. Men det er nok ikke så dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over en ting i din beskrivelse av din fantasi over: DU suger en mann, og DU snur deg for å ta imot han som knuller deg sin sprut når denne kommer.. hva med DIN nytelse da,n du virker som om du fantaserer om mennenes orgasmer?? -Helt ærlig: når jeg fantaserer, fantaserer jeg om egen ekstase, dvs at de to mennene er der for MIN nytelse og at de samarbeider for å gi MEG flere herlige orgasmer.. Hva er ellers vitsen med å fantasere, og hva er vitsen med to menn samtidig??

Blir nesten litt forelsket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lupinella ;-)

Du vet at jeg hadde KUN tenkt på deg og din nytelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han først om han noen gang ville vært med på en trekant med en annen mann. Det er ikke sikkert han sier rett ut at han vil det selv om han egentlig ikke ville hatt noe særlig i mot det. Vær obs på at du ikke har noen spesielle i tankene og at du bare vil ha han som kjæreste men ønsker å prøve litt forskjellig. Forklar at det er fantasier du har og at du gjerne vil dele dem med han. Hvis du holder han i fokus og gjør han sikker på å ikke miste deg så bør ikke den delen være et stort problem om han virkelig vil ha en trekant med deg og en annen. Når du har "roet" han nok ned og gjort han en del kåt etc så kan du spørre han om dere virkelig skal gjøre det. Hvis han virkelig er interessert vil han sikkert lure på hvordan dere skal finne en tredje person, men jeg tipper du har løsningen på det alleredet. Det kan være han ønsker å kjenne personen godt, eller det kan være best å bare ha det veldig casual og dere aldri møtes igjen, kun gjensidig sexuel utnyttelse.

Men ja, fortell om det forsiktig, hold han i sentrum og gjør han trygg, vis engasjement og forsøk å realisere det. Jeg anbefaler deg ihvertfall å prøve, spesielt siden det ser ut som han kunne likt å være med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, fortell om det forsiktig, hold han i sentrum og gjør han trygg, vis engasjement og forsøk å realisere det. Jeg anbefaler deg ihvertfall å prøve, spesielt siden det ser ut som han kunne likt å være med på det.

Dette er nok ikke så dumt... jeg tror jeg skal prøve det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alene hjemme etter en heftig og flott helg. masse sex, masse vin og masse prating om ting. Etter en god flaske og litt amaretto var jeg freidig og satt på fanget hans og fortalte at jeg tenner masse på tanken med en trekant, med en annen kar (presiserte at jeg ikke ville ha med ei annen jente), og han ble litt stille. Jeg ble littegrann redd, det må jeg innrømme. Etter litt kom et smil og han sa at jeg må være den villeste jenta han har møtt noen gang. Vi prata ikke mer om det, men havna i senga og hadde masse masse deilig sex. Jeg må jo ta det som et positivt tegn, men lurer litt på hvordan veien går videre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alene hjemme etter en heftig og flott helg. masse sex, masse vin og masse prating om ting. Etter en god flaske og litt amaretto var jeg freidig og satt på fanget hans og fortalte at jeg tenner masse på tanken med en trekant, med en annen kar (presiserte at jeg ikke ville ha med ei annen jente), og han ble litt stille. Jeg ble littegrann redd, det må jeg innrømme. Etter litt kom et smil og han sa at jeg må være den villeste jenta han har møtt noen gang. Vi prata ikke mer om det, men havna i senga og hadde masse masse deilig sex. Jeg må jo ta det som et positivt tegn, men lurer litt på hvordan veien går videre nå.

Å mase om det kan presse han litt unna tror jeg. Det du må finne ut av er hva som stopper han/dere fra å faktisk gjøre det, og hvis det er noe som egentlig ikke er et stort problem eller bare et potensielt problem forsikre han (ærlig selvfølgelig) om at det ikke skal være et problem. Vær åpen for at han ikke vil dele deg, men da hjelper det ofte å se på det som en gøy ting dere gjør sammen, og at det ikke bare er for deg, men en opplevelse for begge. Tror dette er ganske generelt for de fleste cuckold par også, at mannen får noe ut av det selv om det kanskje ikke er like klart. Han må uansett være klar for det om du ikke vil ødelegge forholdet. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mase om det kan presse han litt unna tror jeg. Det du må finne ut av er hva som stopper han/dere fra å faktisk gjøre det, og hvis det er noe som egentlig ikke er et stort problem eller bare et potensielt problem forsikre han (ærlig selvfølgelig) om at det ikke skal være et problem. Vær åpen for at han ikke vil dele deg, men da hjelper det ofte å se på det som en gøy ting dere gjør sammen, og at det ikke bare er for deg, men en opplevelse for begge. Tror dette er ganske generelt for de fleste cuckold par også, at mannen får noe ut av det selv om det kanskje ikke er like klart. Han må uansett være klar for det om du ikke vil ødelegge forholdet. :p

Dette ssammen med at vi tar det seint, trygt og godt.. så har jeg en god følelse, kan ikke helt beskrive det. Hyttetur til helga, blir ikke noe funkystuff siden det er med "svigers" :) Vi får knytte oss litt sterkere og bare prate og være ærlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...