Gjest Dixie Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 Er det noen her inne som har tenkt seg turen på sexhibition førstkommende helg? Lurer på om jeg skal, men er ikke helt 100% sikker. Hadde vært moro å kanskje møte en av brukerne her inne face-to-face! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 Link til arrangementet: http://www.rockefeller.no/rf230813.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moldeparet Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 vi skal dit en tur ja:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 Hvilken dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 jeg skal også et tur dit blir nok på lørdag for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 Jeg har sååååå lyst! Men kun fredag som kan bli aktuell for meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 i morgen :-) dersom ingen dukker opp til "secret-date" på 3-Brødre da.. Eller kanskje enda mer gøy.. møte noen på 3-brødre for så å gå sammen på sexhibition...;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moldeparet Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 vi skal dit en tur ja:p skal dit fredag og lørdag vi da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 skal dit fredag og lørdag vi da Ahh.. synd dere ikke skal dit i morgen da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 20. august 2013 Share Skrevet 20. august 2013 Tyr og jeg tar en tur på fredag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 21. august 2013 Share Skrevet 21. august 2013 Har vurdert dette i år og har veldig lyst! Men ser ut som jobb må komme først denne gangen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 21. august 2013 Share Skrevet 21. august 2013 skal dit fredag og lørdag vi da Da skal jeg se etter dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 21. august 2013 Share Skrevet 21. august 2013 Tidlig fredag her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 23. august 2013 Share Skrevet 23. august 2013 Sexhibition her kommer vi^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sædfuck Skrevet 23. august 2013 Share Skrevet 23. august 2013 Lørdag her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moldeparet Skrevet 23. august 2013 Share Skrevet 23. august 2013 da bli d en tur bort på 3 brødre, evt scotsman, ta litt øl, for så vide til rockefeller og sexhibition;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 23. august 2013 Share Skrevet 23. august 2013 Det er antakelig flere herfra enn de som har gitt et hint her inne som skal på Sexhibition i løpet helgen. Jeg drar kanskje en tur i kveld og/eller i morgen. Det hadde vært spennende om det hadde vært mulig å "finne" folk herfra på et eller annet vis. Enten ved noe vi har med/på oss eller liknende. Kommer noen av hotwifene til å ha på seg ankelkjede f eks? Jeg kommer i hvert fall til å gå rundt der og kaste litt nysgjerrige blikk på parene jeg møter. Selv har jeg bestemt meg for å ha rødt tørkle i brystlommen på jakka, så kan det jo hende noen tenker - der var han.... Ha en hyggelig SH-helg alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørkgutt1993 Skrevet 23. august 2013 Share Skrevet 23. august 2013 vet noen hvor rockefeller ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 24. august 2013 Share Skrevet 24. august 2013 Adressen er: Torggata 16 Jeg er der fra ca kl 20 i kveld. Jeg drar dit med et vennepar, så hvis noen vil møtes må dere gjerne si fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moldeparet Skrevet 24. august 2013 Share Skrevet 24. august 2013 vi og er der i kveld, er åpne for d meste:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 25. august 2013 Share Skrevet 25. august 2013 Hvordan hadde dere det på sexhibition? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moldeparet Skrevet 25. august 2013 Share Skrevet 25. august 2013 Vi hadde det værtfall veeeldig morro!! Leve leenge på dette.. Slapp alle hemninger, og traff int folk:p Blir tur neste år igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.