Gå til innhold

Sexhibition


Gjest Dixie

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har tenkt seg turen på sexhibition førstkommende helg?

 

Lurer på om jeg skal, men er ikke helt 100% sikker. Hadde vært moro å kanskje møte en av brukerne her inne face-to-face! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er antakelig flere herfra enn de som har gitt et hint her inne som skal på Sexhibition i løpet helgen. Jeg drar kanskje en tur i kveld og/eller i morgen.

 

Det hadde vært spennende om det hadde vært mulig å "finne" folk herfra på et eller annet vis. Enten ved noe vi har med/på oss eller liknende. Kommer noen av hotwifene til å ha på seg ankelkjede f eks? Jeg kommer i hvert fall til å gå rundt der og kaste litt nysgjerrige blikk på parene jeg møter. :)

 

Selv har jeg bestemt meg for å ha rødt tørkle i brystlommen på jakka, så kan det jo hende noen tenker - der var han....

 

Ha en hyggelig SH-helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adressen er: Torggata 16

 

Jeg er der fra ca kl 20 i kveld. Jeg drar dit med et vennepar, så hvis noen vil møtes må dere gjerne si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...