Gå til innhold

Sexhibition

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har tenkt seg turen på sexhibition førstkommende helg?

Lurer på om jeg skal, men er ikke helt 100% sikker. Hadde vært moro å kanskje møte en av brukerne her inne face-to-face! :D

Gjest massøren.nr1
Skrevet

jeg skal også et tur dit blir nok på lørdag for min del

Skrevet

i morgen :-) dersom ingen dukker opp til "secret-date" på 3-Brødre da..

Eller kanskje enda mer gøy.. møte noen på 3-brødre for så å gå sammen på sexhibition...;-)

Gjest Norwegianhubby
Skrevet

Har vurdert dette i år og har veldig lyst! Men ser ut som jobb må komme først denne gangen også :(

Skrevet
skal dit fredag og lørdag vi da

Da skal jeg se etter dere! :D

Skrevet

Det er antakelig flere herfra enn de som har gitt et hint her inne som skal på Sexhibition i løpet helgen. Jeg drar kanskje en tur i kveld og/eller i morgen.

Det hadde vært spennende om det hadde vært mulig å "finne" folk herfra på et eller annet vis. Enten ved noe vi har med/på oss eller liknende. Kommer noen av hotwifene til å ha på seg ankelkjede f eks? Jeg kommer i hvert fall til å gå rundt der og kaste litt nysgjerrige blikk på parene jeg møter. :)

Selv har jeg bestemt meg for å ha rødt tørkle i brystlommen på jakka, så kan det jo hende noen tenker - der var han....

Ha en hyggelig SH-helg alle sammen!

Skrevet

Adressen er: Torggata 16

Jeg er der fra ca kl 20 i kveld. Jeg drar dit med et vennepar, så hvis noen vil møtes må dere gjerne si fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...