Gjest par29oslo Skrevet 18. august 2013 Share Skrevet 18. august 2013 Ønsker å realisere en fantasi om å ha sex med en yngre gutt. Vi er ett cuckold par, og har erfaring med menn på vår egen alder. Du bør være høy, slank, godt utstyrt og utholdende, renslig og selvfølgelig sykdomsfri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dr.BigStick Skrevet 18. august 2013 Share Skrevet 18. august 2013 PM sent to you. I am from oslo too Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornyboy1794 Skrevet 18. august 2013 Share Skrevet 18. august 2013 Mann på 19 om det går greit. Fra oslo. Bilder på profilen min. Send pm om dere er interreserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erd Skrevet 18. august 2013 Share Skrevet 18. august 2013 disse bor ikke i oslo lenger hevder de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 21. august 2013 Share Skrevet 21. august 2013 disse bor ikke i oslo lenger hevder de Da bør de jo si ifra om sin lokasjon i en slik annonse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heisann Skrevet 21. august 2013 Share Skrevet 21. august 2013 Jeg ønsker gjerne og bli bedre kjent;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest daddy90 Skrevet 21. august 2013 Share Skrevet 21. august 2013 Kanskje jeg er en akutell kandidat? ta en titt innom profilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agurkmann Skrevet 23. august 2013 Share Skrevet 23. august 2013 Dette hørtes da fristende ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VarmSjokolade Skrevet 16. september 2013 Share Skrevet 16. september 2013 kjekk og mørk mann på 23 år, med en god del erfaring med eldre kvinner. Jeg er veldig leken, og tennes av det å prøve ut nye ting. Hvis jeg passer beskrivelsen kan vi avtale en ''date'' på forhånd, slik at vi kan gå gjennom ''do and don'ts'', med mindre dere vil starte på moroa med en gang =) Gleder meg til å høre fra dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest black_guy Skrevet 17. september 2013 Share Skrevet 17. september 2013 mørk mann på 20 som bor i oslo. Send pm om dere er interreserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest oslol92 Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 Mann på 20 fra Oslo her Ta gjerne kontakt om dere fortsatt er på utkikk og bor i byen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.