MissPigg Skrevet 3. august 2013 Share Skrevet 3. august 2013 Hei alle Det er mange år siden jeg ramlet innom et slikt Forum. 2 barnefødsler og familietid tok det meste av energien, men nå spretter jeg ut av hulen, leken og nysgjerrig. Jeg er 33 år og gift med Konefantasi. Han er ikke en typisk cuckold, men han tenner voldsomt på at jeg blir pult av andre menn og kommer hjem med nyknulla mus. Heldige meg Vi har vært sammen i 7 år og vært monogame helt frem til for 3 uker siden. Selv om jeg har levd i et hotwife/cuckold-forhold før, er jeg rimelig alene irl om å ha det slik, men nå håper jeg å bli kjent med noen her inne som deler fantasier og opplevelser ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 3. august 2013 Share Skrevet 3. august 2013 For en herlig profil. Heldig både du og han :-) Vi er nok mange her som har det slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 3. august 2013 Forfatter Share Skrevet 3. august 2013 For en fantastisk signatur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 3. august 2013 Share Skrevet 3. august 2013 For en fantastisk signatur Thanks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 3. august 2013 Share Skrevet 3. august 2013 Velkommen! Vi skal selvsagt gjøre vårt for at du skal føle deg både hjemme og blant likesinnede! Flott profil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 5. august 2013 Forfatter Share Skrevet 5. august 2013 Takk takk, koser meg allerede jeg Jeg kan jo følge opp med å fortelle at jeg ikke er her inne på jakt etter en ny kuk. Jeg har nok med de 2 jeg har til daglig og får pult både 2 og 6 ganger om dagen, og i min verden er det mer enn nok Det er så klart pirrende at så mange vil knulle meg og sender meg meldinger, men jeg vil heller komme i kontakt med oppegående mennesker med en litt mer ydmyk tilnærmelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
338hunter Skrevet 14. august 2013 Share Skrevet 14. august 2013 Hei å velkommen, ikke så mange innlegg jeg gidder å svare på. Du virker som en spennende kvinne. Håper se og høre mer av deg Hilsen En fra Helgeland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 22. oktober 2014 Share Skrevet 22. oktober 2014 Hei. Bor i Brønnøy. Er en glad gutt på som liker å leke. Er du/dere i nærheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.