Gå til innhold

Hotwife og glad


MissPigg

Anbefalte innlegg

Hei alle :D

Det er mange år siden jeg ramlet innom et slikt Forum. 2 barnefødsler og familietid tok det meste av energien, men nå spretter jeg ut av hulen, leken og nysgjerrig.

Jeg er 33 år og gift med Konefantasi. Han er ikke en typisk cuckold, men han tenner voldsomt på at jeg blir pult av andre menn og kommer hjem med nyknulla mus. Heldige meg ;)

Vi har vært sammen i 7 år og vært monogame helt frem til for 3 uker siden. Selv om jeg har levd i et hotwife/cuckold-forhold før, er jeg rimelig alene irl om å ha det slik, men nå håper jeg å bli kjent med noen her inne som deler fantasier og opplevelser ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, koser meg allerede jeg :)

Jeg kan jo følge opp med å fortelle at jeg ikke er her inne på jakt etter en ny kuk. Jeg har nok med de 2 jeg har til daglig og får pult både 2 og 6 ganger om dagen, og i min verden er det mer enn nok :p Det er så klart pirrende at så mange vil knulle meg og sender meg meldinger, men jeg vil heller komme i kontakt med oppegående mennesker med en litt mer ydmyk tilnærmelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...