Gå til innhold

hvor mange av dere har knulla dama til noen?:)


Anbefalte innlegg

  • 2 years later...

Jeg har knulla dama/kona til fire menn mens de var tilstede. En hotwife der mannen ikke var tilstede, men visste og ventet på henne hjemme. Videre har jeg knullet 10 som var utro og mannen uvitende. Alle har jeg blitt kjent med på nettet. Dessuten har jeg fingret konene til to venner. Begge gangene i forbindelse med fest. Hun ene sugde meg også. Mennene viste heller ikke om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Gjest kukkpai

Har pult tre forlovede utro damer for lenge siden. Hatt litt dårli samvittighet men det var damene som tok inisjiativ i 66 prosent av tilfellene. Trist men det var noen karer som var lei seg hørte jeg. Er vel et slag i magan.. så gjør ikke sånt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har tatt damene til 5 par, noen overtid mens andre var det kunn engangs tilfelle. Cuckene så på starten mens jeg sendte noen av dem ut av rommet etterhvert. Liker å full kontroll på damen og cucken i en cockhold setting. Men jeg har også vært med mange par med normal trekant, og kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt utrolig mye deilig sex i alle mulige slags settinger i de 13 årene vi har vært samboere.

Noen ganger bare ett knull, andre ganger lengre forhold over flere år.

Tilsammen kanskje 100 menn.

Noen ganger med kjærsten min tilstedet, men som regel er han ikke det, og ofte ikke informert heller.

Han liker at jeg tar for meg uten at han vet akkurat hva jeg gjør, men skjønner det når jeg ikke kommer hjem om kvelden, eller kommer hjem og oser av sex og dryppende våt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...