Jump to content

Voksne damer vs. yngre menn

Recommended Posts

Guest TrøttKjekkas
Posted

Dette er noe som har fascinert meg i alle år. Jeg vet de fleste fantaserer om dette av og til, men med meg er det noe som ligger å lurer i bakhodet hele tiden, hver dag. Er det noen andre menn som har det slik? Eller kvinner som tenker på det?

T

Guest bootlicker
Posted

Det kan jo være veldig sexy det, men hva legger du i voksne damer da? Tenker du stor aldersforskjell f.eks?

Posted

Jeg tenner veldig på at hun tar til seg en "lærling", men stort yngre enn 25 blir kanskje litt kleint, da vi har barn på 18 i dag. Det har noe med at man har sett dem i sandkassa som små.

Guest TrøttKjekkas
Posted
Det kan jo være veldig sexy det, men hva legger du i voksne damer da? Tenker du stor aldersforskjell f.eks?

Ja, f.eks 20 år gammel gutt, 30-50 år gammel dame.

Guest bootlicker
Posted

Ålreit! Jeg tenker også sånn type 25-30 åring som får oppleve ei på 40-50, men det er kanskje fordi jeg er i 30 årene at jeg tenker slik. Uansett sexy at dama er eldre :) Nå liker jeg også bestemte damer da og de er oftest eldre ;)

Posted

Jeg er 23 år gammel og holder for tiden på med en dame på 50. Vi møtes 1-2 ganger i måneden og har deilig sex sammen. Dette har vært en fantasi for meg så lenge jeg kan huske og jeg kan bekrefte at det er fantastisk deilig å endelig få oppleve det. Hun holder seg godt for alderen og trener reglemessig og jeg kan ikke si annet enn at jeg er enn veldig heldig mann.