Gjest TrøttKjekkas Skrevet 25. juli 2013 Share Skrevet 25. juli 2013 Dette er noe som har fascinert meg i alle år. Jeg vet de fleste fantaserer om dette av og til, men med meg er det noe som ligger å lurer i bakhodet hele tiden, hver dag. Er det noen andre menn som har det slik? Eller kvinner som tenker på det? T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bootlicker Skrevet 26. juli 2013 Share Skrevet 26. juli 2013 Det kan jo være veldig sexy det, men hva legger du i voksne damer da? Tenker du stor aldersforskjell f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 26. juli 2013 Share Skrevet 26. juli 2013 Jeg tenner veldig på at hun tar til seg en "lærling", men stort yngre enn 25 blir kanskje litt kleint, da vi har barn på 18 i dag. Det har noe med at man har sett dem i sandkassa som små. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TrøttKjekkas Skrevet 26. juli 2013 Share Skrevet 26. juli 2013 Det kan jo være veldig sexy det, men hva legger du i voksne damer da? Tenker du stor aldersforskjell f.eks? Ja, f.eks 20 år gammel gutt, 30-50 år gammel dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bootlicker Skrevet 26. juli 2013 Share Skrevet 26. juli 2013 Ålreit! Jeg tenker også sånn type 25-30 åring som får oppleve ei på 40-50, men det er kanskje fordi jeg er i 30 årene at jeg tenker slik. Uansett sexy at dama er eldre Nå liker jeg også bestemte damer da og de er oftest eldre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørkgutt1993 Skrevet 26. juli 2013 Share Skrevet 26. juli 2013 digger jg hehe er noe som er sinnsykt deilig og sexy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mb_oslo Skrevet 27. juli 2013 Share Skrevet 27. juli 2013 Jeg er 23 år gammel og holder for tiden på med en dame på 50. Vi møtes 1-2 ganger i måneden og har deilig sex sammen. Dette har vært en fantasi for meg så lenge jeg kan huske og jeg kan bekrefte at det er fantastisk deilig å endelig få oppleve det. Hun holder seg godt for alderen og trener reglemessig og jeg kan ikke si annet enn at jeg er enn veldig heldig mann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.