Gå til innhold

Avslag....?


BigMomma

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det er deilig sommer, lite klær.og.mye lyst i luften. Derfor lurer jeg på, hvordan synes dere det er greit å få avslag?

Jeg har en kamerat som har flørtet mye med meg, mens jeg har prøvd å holde litt distanse til. Vi har tekstet en del og tatt et par kaffe sammen. Jeg vet at han har veldig lys, men jeg er ikke der. Selv takler jeg å høre at "dette føles ikke rett", men litt verre når man skal si det selv.

Hva synes dere?

 

Bm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dvd200973

Hei Bm.

Det greieste er nok å være ærlig. Det er i hvertfall det som har funket best for min del, begge veier. Selvfølgelig er det alltid kjekt å få et avslag, men slik er livet.

Noen menn har litt mer vansker, spesielt når det gjelder sex. Det er ikke alltid vi skjønner at kjemi og lyst hører sammen.

Vel dette var nå mine tanker om emnet.

Er helt sikker andre her inen som har andre meninger :)

 

Klem

Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du må vere ærlig og seie det du meiner. Eg møtte eit par for 2 år sidan for ein lengre prat. Vi hadde vore på chat ei stund før det. Dama følte ikkje at kjemien var heilt god nok. Det var heilt ok at ho sa det som det var og vi ynskte kvarandre lukke til. Vi er trass alt vaksne folk med respekt for kvarandre. Dei som ikkje kan respektere andre er ikkje verd å satse på. Det finns så mange andre flotte personar der ute i verda.

Klem frå løva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette dreier seg om "en som er kåt på deg", så er det bare å fortelle ham det rett ut. Vi gutter er som regel veldig vant med avslag, og tåler det veldig greit.

Men er det en forelskelse det er snakk om, bør du nok ta deg litt med tid, og prate ordentlig med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det ganske mye pjatt mener jeg, av de seriøs ejeg har møtt så har man tatt en tlf, snakket avtalt og møttes

det fungerer svært sjelden med å snakke ting ihjel, er man her for oppmerksomhet derimot er jo det ett perfekt sted

 

 

god sommer, og det går ann å skru av maskina av og til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje... Et frekkere forslag...

Altså. Du har jo en mann, som liker at du leker litt. Kompisen din vet kanskje ikke dette, men han vet jo at du er gift. Ergo er det på plass med en smekk på fingen.

 

Syns du kan ta deg råd til å nyte oppmerksomheten fra denne kameraten. Gi ham avslag på blankt papir (du har jo ikke lyst på han), og la ham forstå hvilken herlig kvinne han ikke kan få. Kanskje la ham se litt for mye. Rett og slett være en luremus.

 

Selv om vi menn "hater" luremus, så tror jeg vi elsker dem samtidig. Damer som vet de kan få hvem som helst, og som lar oss tro vi kan få, men aldri tar steget helt ut. Med andre ord viser oss at dere er kresne (som dere selvsagt har frotjent)... Nå har vi jo sett bilder av deg også. Og JA!!! du kan få hvem du vil. Du er jo deilig som få...Nyt det. Nyt oppmerksomheten. Ta for deg av det du vil ha (og bruk resten av manneverden som dørmatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne synes jeg var usmakelig rett og slett. Hvis fyren ikke er erklært cuckold. er dette direkte stygt og sårende. og sånt man bare rett og slett ikke gjør!! og hvis han i tillegg har litt følelser, er forelsket, dette vet vi ikke.... nononono

 

respektløst. fy flate

 

Er luremus respektløst? Jenter erter oss på denne måten hver dag. Er det respektløst? Det er fullt mulig for henne å erte han litt uten å være respektøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faktisk er luremus når det er bevisst respektløst.

 

Og som Dom vet jeg å gi slike en skikkelig runde med pisken når sjansen byr seg... *S*

 

Mens jeg er enig at det er respektløst tror jeg 1stemann mente at hun burde være det fordi han alleredet er det. Han prøver seg på en dame som er gift. Uansett, jeg vet ikke all fakta her, men for min del kan hun være litt luremus så lenge hun ikke drar det for langt og sier tydelig ifra etterpå, kanskje hvorfor hun gjorde det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at hun er oppegående nok til å gjøre dette på en respektfull måte. Det er selvsagt et forbehold at han ikke er ordentlig forelsket i henne. I så fall (og det burde være selvsagt) er jeg helt enig i at det er respektløst. Men om han bare er kåt på henne, og dersom hun er flink nok til å lese mennesker, så kan hun fint klare å erte han litt. Som du sier, så er hun jo gift, og for de fleste andre (enn meg og likesinnede) så er da dama off-limit. Dermed er en liten smekk helt ok, men selvsagt må hun vise kløkt. Ikke dra det for langt osv. Så kan jo Dom'en bare piske i vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...