Gå til innhold

Frustrert....men håpefull.


fantaboy74

Anbefalte innlegg

Jeg og min kone er lykkelig (men kjedelig) gift, vært sammen i 12 år og har en sønn sammen. Hun er ei flott slank dame som jeg (og de fleste oppegående menn) finner attraktiv.

 

Jeg er ingen typisk "cuck" da jeg er vel ca gjennomsnitts utstyrt nedentil og ikke underdanig på noe vis. Likevel er fantasien min at min kone får en skikkelig stor pikk i seg og får orgasme med en annen mann. At vi deler henne og gir henne nytelse...

 

Problemet mitt er vel at jeg har seksuelle fantasier, mens hun er rimelig "kald" på det området. Hun har meg og ferdig med det. Har prøvd å fortelle/dele fantasier med henne, og det har vært litt på gli i fylla. Men jeg føler meg bare dum når det kommer til stykket. Jeg er en stor og sterk mann, hvorfor skulle jeg ville dele henne..? Hun har likevel sagt en fantasi hun har er å bli tatt av 2 menn. Men det sitter laaangt inne...

 

Det er likevel min største fantasi og ønske. En trekant for å "ta steget" og evt la henne bli tatt mens jeg ser på.

 

Kåtheten ender imidlertid ofte/alltid i frustrasjon, da jeg vet det vil bli særdeles vanskelig å få henne til å forstå at dette er noe jeg faktisk vil. Og at hun skal tørre å prøve det i det hele tatt... Og frustrasjon er ikke bra.

 

Har noen vært i samme situasjon og funnet en løsning?

 

Hadde satt stor pris på seriøse tilbakemeldinger fra både damer og menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

Jeg har vært i samme situasjon. Og den er lei. Hun kan nok ledes videre, tror jeg, men vil du da beholde henne.. Kanskje hun finner gresset grønnere annet sted?

Jeg hadde ei, lameg kalle henne S, som ikke ville deles. Og uansett hva jeg mente og vi lekte med så jeg at det kun var for min skyld.

Noen år senere og min frustrasjon var nådd høyden og jeg fant ei ny dame, hadde jeg på det punktet truffet blink.

Hun var en klassisk hotwife. Hun nøt min tenning over hennes seksuelle frihet.

Hun hadde 8 menn såvidt jeg vet, i de 3 år vi lekte. Jeg tipper at vi kan doble det om alt kommer frem.

Men alt var fint lenge. Fantastisk hvor kåt jeg ble. Hun dro til Oslo, hotell.. finne en mann. Fant en mann og sendte sms til meg.. får kuk om 5 min...

Av de hun hadde hadde jeg størst kuk og eller var best.. sa hun.. frem til den ene som veltet lasset.

For han ble forelsket i henne og hun klarte ikke å holde dette på kun et seksuelt nivå... det krasjet forholdet.

 

Henne jeg er i forhold med nå ville vært et prakteksemplar av ei hotwife. Slank, veltrent og kåt.. men hun er ingen delbar kvinne.. såvidt jeg har forstått. Så, tilbake til tegnebrettet..

 

Men mitt poeng. Dette er ikke enkelt... Lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de hun hadde hadde jeg størst kuk og eller var best.. sa hun.. frem til den ene som veltet lasset.

For han ble forelsket i henne og hun klarte ikke å holde dette på kun et seksuelt nivå... det krasjet forholdet.

 

Dette er jo en av risikoene ved denne "sporten", men er det egentlig noe å frykte? Mn HW har faktisk ikke noen begrensninger selv på dette området. Hun har vært forelsket i en av elskerne sine, men så lenge hun forteller dette til meg, og så lenge følelser for en mann ikke begrenser hennes kjærlighet til meg, så er jeg ikke bekymret. I dette tilfellet ble forholdet deres avsluttet, fordi hun ikke orket hans sjalusi. Ikke fordi det oppsto følelser.

Jeg er nemlig hellig overbevist om at det går fint å elske flere enn en, og at det naturlig vil oppstå følelser dersom hun ligger med samme mann flere ganger. Jeg vil jo at sexen med ham skal være fantastisk. At hun skal trives med ham, like ham og nyte fullt ut. Det tror jeg ikke er mulig uten en viss porsjon følelser. Min HW får derfor utfolde seg 100%, inkl romantiske middager osv.

 

Det finnes jo ikke noe vakrere enn en forelsket kvinne. Jeg vil gjerne ha en kvinne i konstant forelskesesrus, så lenge hun fortsatt elsker meg samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som kona di først og fremst har et problem med det seksuelle tabuet knyttet til cuckolding; og ikke til cuckolding i seg selv. Det er et godt utgangspunkt. Hun liker tanken på flere menn, hun er bare redd for konsekvensene knyttet til det og klarer ikke helt å "gi seg selv" til ideen. Det er mye, mye vanskeligere for en kvinne å bryte sex-tabuet enn det er for en mann - spesielt når det er barn involvert. Hennes prioritet nummer 1 er jo å være en god mor og hustru; ikke sine seksuelle behov.

 

Den eneste måten å bekjempe dette på er å gi trygghet, tid og åpenhet. Hun trenger å forstå at du er helt trygg på situasjonen hvis den oppstår, at du fortsatt vil elske henne og være der for henne, og at alt forblir mellom dere. Hvis du gir henne det spillerommet hun trenger, så er jeg 100% sikker på at hun gir seg hen til begjæret sitt.

 

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

hmm liker innlegget ditt over her... Skal la tankene venne seg til den tanken, ang min nåværende dame. Hun trenger frihet i forholdet. Og det får hun. Så får jeg bare se om hun har en hotwife i seg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tilbakemeldinger :)

 

Tror du, Empire, er inne på noe vesentlig her. Ingen tvil om at hun "har det i seg", får prøve forsiktig fremtoning. Er imidlertid ikke helt sikker på hvordan det skal gjøres... Er som regel en person som ikke "går rundt grøten" (som da jeg fortalte henne om fantasien i utgangspunktet).

 

Kanskje å gi henne komplimenter og at andre sikkert mener det samme som meg vil løsne henne opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...