Gjest newonehot Skrevet 14. juli 2013 Share Skrevet 14. juli 2013 Hei sexy bull'er! Vi søker 8 menn for gangbang av henne 9./10.august, hotell i Oslo. Hun liker best menn i alderen 25 - 40, høye (180cm+), veltrente, seriøse, intelligente, erfarne, selvsikre, lekende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
din Skrevet 14. juli 2013 Share Skrevet 14. juli 2013 jeg tar gjerne turen ned til oslo for å være med. Jeg er 32 år, og sender gjerne bilde på epost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest newonehot Skrevet 14. juli 2013 Share Skrevet 14. juli 2013 Takk, skriv en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest newonehot Skrevet 21. juli 2013 Share Skrevet 21. juli 2013 Hei, alle supermenn! Takk for responsen! Det ble veldig mange gode kandidater å velge mellom... Jeg har nå plukket ut noen. Det er fullt... Gleder meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 22. juli 2013 Share Skrevet 22. juli 2013 Hei, alle supermenn! Takk for responsen! Det ble veldig mange gode kandidater å velge mellom... Jeg har nå plukket ut noen. Det er fullt... Gleder meg... Så bra! Håper vi får se masse bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifplinstad Skrevet 22. juli 2013 Share Skrevet 22. juli 2013 Så bra Lykke til, kjempespennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 22. juli 2013 Share Skrevet 22. juli 2013 wow, 8 menn. intenst, er vel det første jeg tenker. Vil gjerne høre hvordan det går etterpå. Har selv bare hatt maks 2... men det virker spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest newonehot Skrevet 22. juli 2013 Share Skrevet 22. juli 2013 Hvilket hotell i Oslo passer best for sånne gleder? Noen erfaringer, anbefalinger... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sædfuck Skrevet 23. juli 2013 Share Skrevet 23. juli 2013 Hvilket hotell i Oslo passer best for sånne gleder? Noen erfaringer, anbefalinger... ? Har deltatt på flere GB på Plaza. Det er helt OK. Kanskje greit å velge et hotell med litt mye trafikk på, siden dere kanskje ankommer som et helt reisefølge? ;-) Ellers er nok nærhet til sentrum og litt størrelse på rommet greit. Bortsett fra det er det vel bare pris og smak&behag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uffe Skrevet 23. juli 2013 Share Skrevet 23. juli 2013 Har også vært med på GB på Plaza, fungerte bra :-) Lykke til damen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest newonehot Skrevet 24. juli 2013 Share Skrevet 24. juli 2013 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirocco160 Skrevet 25. juli 2013 Share Skrevet 25. juli 2013 Hjørnesuite på Clarion hotel ve Oslo city er optimal....ikke bruk flouriserende lys der så.... Hilsen en med erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greskgud Skrevet 1. august 2013 Share Skrevet 1. august 2013 Hei.. Gutt på 34 år.. Høy og mørk.. Super utstyrt.. Tjukk 24 cm .. bor i Oslo.. Ta kontakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Woot Skrevet 3. august 2013 Share Skrevet 3. august 2013 Det hørtes veldig deilig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greskgud Skrevet 4. august 2013 Share Skrevet 4. august 2013 Hei.. Jeg er med på gang bang.. Ta kontakt .. Nr mitt [Mobilnummeret fjernet iht forumets reglement]-mod.... Eller om dere har lyst til å treffes i Oslo .. Hos meg eller dere eller på et hotell.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 4. august 2013 Share Skrevet 4. august 2013 Thon Slottsparken:-) Alle rom som slutter på 01 og 02 er Meeegt store og deilige og med flere soverom. Har flere ganger hatt rom der på opp mot 90 kvm med stue, kjøkken, flere soverom og flere bad.. særdeles praktiske rom til masse deilig lek og morro ;-) Ikke så ille dyre heller. Jeg er der ofte og kan defintivt stille rom til disp for de som måtte trenge det. free of charge.. T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslomann__26 Skrevet 12. august 2013 Share Skrevet 12. august 2013 Hvordan gikk dette? Noen som vil skrive en rapport? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 23. september 2013 Share Skrevet 23. september 2013 Jeg har vært på GB både på Plaza og Scandic byporten - begge steder fungerer helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popeye Skrevet 24. september 2013 Share Skrevet 24. september 2013 har også lyst til dette...m38 her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest grimreaper Skrevet 25. september 2013 Share Skrevet 25. september 2013 Skulle noen medle avbud, er jeg gjerne med. Som vi tidligere har konstatert, tilfredstiller jeg dine krav!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulle Skrevet 26. september 2013 Share Skrevet 26. september 2013 "Gangbang Oslo August" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.