Jump to content

Gangbang Oslo August

Recommended Posts

Guest newonehot
Posted

Hei sexy bull'er!

Vi søker 8 menn for gangbang av henne 9./10.august, hotell i Oslo.

Hun liker best menn i alderen 25 - 40, høye (180cm+), veltrente, seriøse, intelligente, erfarne, selvsikre, lekende...

Guest newonehot
Posted

Hei, alle supermenn! Takk for responsen! Det ble veldig mange gode kandidater å velge mellom... ;) Jeg har nå plukket ut noen. Det er fullt...;)

Gleder meg... :p

Guest Norwegianhubby
Posted
Hei, alle supermenn! Takk for responsen! Det ble veldig mange gode kandidater å velge mellom... ;) Jeg har nå plukket ut noen. Det er fullt...;)

Gleder meg... :p

Så bra! :D Håper vi får se masse bilder!

Posted

wow, 8 menn. intenst, er vel det første jeg tenker. Vil gjerne høre hvordan det går etterpå. Har selv bare hatt maks 2... men det virker spennende

Guest newonehot
Posted

Hvilket hotell i Oslo passer best for sånne gleder? Noen erfaringer, anbefalinger... ?

Posted
Hvilket hotell i Oslo passer best for sånne gleder? Noen erfaringer, anbefalinger... ?

Har deltatt på flere GB på Plaza. Det er helt OK. Kanskje greit å velge et hotell med litt mye trafikk på, siden dere kanskje ankommer som et helt reisefølge? ;-)

Ellers er nok nærhet til sentrum og litt størrelse på rommet greit. Bortsett fra det er det vel bare pris og smak&behag...

Posted

Hei.. Jeg er med på gang bang.. Ta kontakt .. Nr mitt [Mobilnummeret fjernet iht forumets reglement]-mod..;).. Eller om dere har lyst til å treffes i Oslo .. Hos meg eller dere eller på et hotell..;)..

Posted

Thon Slottsparken:-)

Alle rom som slutter på 01 og 02 er Meeegt store og deilige og med flere soverom.

Har flere ganger hatt rom der på opp mot 90 kvm med stue, kjøkken, flere soverom og flere bad..

særdeles praktiske rom til masse deilig lek og morro ;-)

Ikke så ille dyre heller.

Jeg er der ofte og kan defintivt stille rom til disp for de som måtte trenge det. free of charge..

T

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest grimreaper
Posted

Skulle noen medle avbud, er jeg gjerne med. Som vi tidligere har konstatert, tilfredstiller jeg dine krav!!