Gå til innhold

Gangbang Oslo August


Gjest newonehot

Anbefalte innlegg

Gjest newonehot

Hei sexy bull'er!

Vi søker 8 menn for gangbang av henne 9./10.august, hotell i Oslo.

Hun liker best menn i alderen 25 - 40, høye (180cm+), veltrente, seriøse, intelligente, erfarne, selvsikre, lekende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest newonehot

Hei, alle supermenn! Takk for responsen! Det ble veldig mange gode kandidater å velge mellom... ;) Jeg har nå plukket ut noen. Det er fullt...;)

Gleder meg... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Hei, alle supermenn! Takk for responsen! Det ble veldig mange gode kandidater å velge mellom... ;) Jeg har nå plukket ut noen. Det er fullt...;)

Gleder meg... :p

 

Så bra! :D Håper vi får se masse bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hotell i Oslo passer best for sånne gleder? Noen erfaringer, anbefalinger... ?

 

 

Har deltatt på flere GB på Plaza. Det er helt OK. Kanskje greit å velge et hotell med litt mye trafikk på, siden dere kanskje ankommer som et helt reisefølge? ;-)

 

Ellers er nok nærhet til sentrum og litt størrelse på rommet greit. Bortsett fra det er det vel bare pris og smak&behag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thon Slottsparken:-)

Alle rom som slutter på 01 og 02 er Meeegt store og deilige og med flere soverom.

Har flere ganger hatt rom der på opp mot 90 kvm med stue, kjøkken, flere soverom og flere bad..

særdeles praktiske rom til masse deilig lek og morro ;-)

Ikke så ille dyre heller.

Jeg er der ofte og kan defintivt stille rom til disp for de som måtte trenge det. free of charge..

 

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...