Gå til innhold

Søker mann til Oslo-par


Gjest Metal Man

Anbefalte innlegg

Gjest Metal Man

Hei,

 

Jeg har påtatt meg et oppdrag for en ferskt par som skal ut i det store, skumle "blande-inn-en-fremmed-kuk-landet". Vanligvis løser jeg slike ting med de kontaktene jeg allerede har, men dette er et litt mykere case.. De ønsker seg en diskret mann. I første omgang er det snakk om å kikke - han vil vise henne frem og kanskje knulle henne mens du ser på og viser hvor mye hun tenner deg. Dette vil trolig skje utendørs. Stemmer alt her, er det videre til neste fase, som kan minne om første. Men da vil du (pikken din) bli en rekvisitt - kanskje gjennom glory hole eller noe annet gøy. Da du fortsatt kikke, men det vil være anledning til at du får deg en sugetur mens han knuller henne.

 

Kjemien avstemmer dere dere imellom, via mail etc. Ved evt treff er det null prat kun handlinger som avtalt på forhånd.

 

Send meg en melding hvis du passer til dette. Jeg gjør innledende siling - så send med bilde og noen ord om hvorfor du skal være den utkårede. Stor pikk gjelder, men du trenger ikke ha min 25 cm som virker å være snittet av det folk her inne søker etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roligkar

Likte annonsen, spesiellt punktet om at siterer " men du trenger ikke ha min 25 cm som virker være snittet av det folk her inne søker etter" den var god. He, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...