Gjest Metal Man Skrevet 2. juli 2013 Share Skrevet 2. juli 2013 Hei, Jeg har påtatt meg et oppdrag for en ferskt par som skal ut i det store, skumle "blande-inn-en-fremmed-kuk-landet". Vanligvis løser jeg slike ting med de kontaktene jeg allerede har, men dette er et litt mykere case.. De ønsker seg en diskret mann. I første omgang er det snakk om å kikke - han vil vise henne frem og kanskje knulle henne mens du ser på og viser hvor mye hun tenner deg. Dette vil trolig skje utendørs. Stemmer alt her, er det videre til neste fase, som kan minne om første. Men da vil du (pikken din) bli en rekvisitt - kanskje gjennom glory hole eller noe annet gøy. Da du fortsatt kikke, men det vil være anledning til at du får deg en sugetur mens han knuller henne. Kjemien avstemmer dere dere imellom, via mail etc. Ved evt treff er det null prat kun handlinger som avtalt på forhånd. Send meg en melding hvis du passer til dette. Jeg gjør innledende siling - så send med bilde og noen ord om hvorfor du skal være den utkårede. Stor pikk gjelder, men du trenger ikke ha min 25 cm som virker å være snittet av det folk her inne søker etter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 2. juli 2013 Share Skrevet 2. juli 2013 Nettopp ja.....:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest roligkar Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 Likte annonsen, spesiellt punktet om at siterer " men du trenger ikke ha min 25 cm som virker være snittet av det folk her inne søker etter" den var god. He, he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 4. juli 2013 Share Skrevet 4. juli 2013 Høres spennende ut, men hvor gamle er dette paret, og hva ser de etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian34 Skrevet 4. juli 2013 Share Skrevet 4. juli 2013 Hei, ta kontakt, stiller jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sexelsker Skrevet 8. juli 2013 Share Skrevet 8. juli 2013 me too Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duracell Skrevet 20. juli 2013 Share Skrevet 20. juli 2013 Mann 36 fra Drammen er med hvis de ønsker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballgroda Skrevet 25. juli 2013 Share Skrevet 25. juli 2013 hei, 18 år gammel gutt fra oslo-området. bare å ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greskgud Skrevet 1. august 2013 Share Skrevet 1. august 2013 Hei.. 33 år gammel gutt.. Høy og kjekk .. 24 cm utstyr.. ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.