frøya Skrevet 29. juni 2013 Share Skrevet 29. juni 2013 Er du en normalt kjekk og hyggelig singel mann under 40? Er du renslig, sosial og diskret? Bor du på østlandet og er ledig i kveld? Kunne du tenke deg trekant med meg og min mann? Pm meg da vel! ;-) -Frøya- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornyboy1794 Skrevet 29. juni 2013 Share Skrevet 29. juni 2013 Skulle gjerne, men kan desver ikke før om fire uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_x Skrevet 29. juni 2013 Share Skrevet 29. juni 2013 Gjerne det;). Hvor på Østlandet er dere ifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 30. juni 2013 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Kjempehyggelig:) men denne gangen var det trekant vi søkte ikke gang bang;) så måtte velge. Beklager om jeg ikke har svart alle! Jeg har virkelig prøvd, men trodde ikke jeg skulle få så mye post.... Håper alle får en deilig søndag så snakkes vi kanskje:) -Frøya - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornyboy1794 Skrevet 30. juni 2013 Share Skrevet 30. juni 2013 Forventer bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.