Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er du en normalt kjekk og hyggelig singel mann under 40?

Er du renslig, sosial og diskret?

Bor du på østlandet og er ledig i kveld?

Kunne du tenke deg trekant med meg og min mann?

Pm meg da vel! ;-)

-Frøya-

Posted

Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Kjempehyggelig:) men denne gangen var det trekant vi søkte ikke gang bang;) så måtte velge.

Beklager om jeg ikke har svart alle! Jeg har virkelig prøvd, men trodde ikke jeg skulle få så mye post....

Håper alle får en deilig søndag så snakkes vi kanskje:)

-Frøya -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...