frøya Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 Er du en normalt kjekk og hyggelig singel mann under 40? Er du renslig, sosial og diskret? Bor du på østlandet og er ledig i kveld? Kunne du tenke deg trekant med meg og min mann? Pm meg da vel! ;-) -Frøya- Quote
Hornyboy1794 Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 Skulle gjerne, men kan desver ikke før om fire uker Quote
frøya Posted June 30, 2013 Author Posted June 30, 2013 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Kjempehyggelig:) men denne gangen var det trekant vi søkte ikke gang bang;) så måtte velge. Beklager om jeg ikke har svart alle! Jeg har virkelig prøvd, men trodde ikke jeg skulle få så mye post.... Håper alle får en deilig søndag så snakkes vi kanskje:) -Frøya - Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.