Gå til innhold

Kondom - med eller uten?


Rouge

Kondom - med eller uten?  

295 stemmer

  1. 1. Kondom - med eller uten?

    • Er det best når han kommer i henne uten kondom?
      311
    • Er det best når der han bruker kondom?
      21
    • Spiller ingen rolle.
      10


Anbefalte innlegg

Gjest HenryMiller

Betty;det er ikke den somer så stor. Det er kondomene som er for små;-)))). De som er store nok er for tjukke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrbig

Jeg må lov å si (uten at det skal oppfattes som selvskryt) at normale kondomer funker særs dårlig da de har får liten omkrets. Veldig turnoff å bruke lang tid på å presse på en alfor trang gummi. Da går jeg heller å sjekker meg ofte og bruker partnere jeg kan stole på. Men bravo for lavterskel tilbud i Kristiansand på sykehuset hver onsdag 16-19 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par29oslo

Er selvfølgelig best uten gummi, men er lurest å bruke det... tar ikke sjansen på alle de spennende sykdommene.

Men vi har gjort det uten med en fast bull vi hadde over flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Som "gammel" cuckold/Stag må jeg si at jeg imponeres stadig av ønsket fra noen bulls om å benytte kondom, joda sykdom bør man ikke ta sjansen på, men etter å ha stappet pikken (uten kondom vel å merke) i munnen på hw - slikket mus - for så å tre på kondom for å knulle jaja hva kan jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...