Gå til innhold

Kondom - med eller uten?


Rouge

Kondom - med eller uten?  

295 stemmer

  1. 1. Kondom - med eller uten?

    • Er det best når han kommer i henne uten kondom?
      311
    • Er det best når der han bruker kondom?
      21
    • Spiller ingen rolle.
      10


Anbefalte innlegg

Synes nå spørsmålene blir stillt litt feil..

Det er selvfølgelig best når man kommer uten kondom..

 

Men kontra hva som er lurest...

Jeg kan si at det er best uten, men lurest med.

 

Spørsmålene burde være noe slik som

 

A: Alltid når vi ikke kjenner partneren

B: Somregel

C: Aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Det er vel sånn med oss som tenner på det her, at vi tenner på at det sikre glemmes....

 

Jeg må innrømme at jeg hadde blitt litt skuffet om det hadde blitt brukt kondom...

 

Litt enig der :) Å knulle uten kondom er jo det beste, så det er jo selvklart at en skuffelse oppstår hvis kondomen glir på igjen :( hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på at en mann har sitt nakne lem dypt inne i min kone og uhemmet kan la seden flomme inn i henne når det går for ham er definitivt det beste... Kondom er noe ingen av oss liker, da min kone simpelhen elsker å kjenne at en mann lar spruten gå inne i henne, det tenne henne enormt og det tenner meg enormt å pule henne i etterlatenskapene etterpå, for det å vite at en annen mann har hatt henne, brukt henne og kommet i henne er så mye bedre enn hvis fyren pulte henne med kondom...

 

Er det en fremmed så bruker vi kondom da, for det er aldri godt å vite hvor han har luftet kølla si før han luftet den i fitta til min kone... Men med "kjenntfolk" er det alltid uten kondom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Norwegianhubby
Er mest trygt med kondom vis man ikke kjenner partneren. Men er best uten.

 

Tenker på alle sykdommene som er uti verden, hva gjør dere vis dere blir syke? Noen sykdommer finnes det jo ikke noen kur mot...

 

Igrunn det jeg tenker også.. Selvsagt er det best uten kondom, men det har sine forhåndsregler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
Gjest frekklek

Min x, som var slutwife.. Er det riktig uttrykk? Hun følte seg veldig slik.. Vel. Hun fant helst småbarnfedre. Liten sannsynlighet for problem..

Hun forlangte gummi ved noen tilfelle, men for de fleste kom hun hjem med sæd rennende ut av kusa...

Og kuk i blikket....

(Skjønner jeg må se og finne meg ei ny, da jeg refererer til det som har vært.. Men, det er godt ment.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fordelen med kondom er jo att hun kan ta med hele ladningen hjem for mer lek der .

Da kan hun jo helle den ut over seg og bli slikket ren eller helle hele stasen i han mens han blir runket mens hun forteller hvor gott hun hadde det da hun ble knullet av elskeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Han her har aldri brukt kondom

Hun her liker ikke kondom men 2 menn i hennes 55årige liv ha brukt det med henne.

Vi ha truffet mange menn som ha vært med å knulle kona, ingen ha brukt kondom.

vi ha blanda vår sæd i henne flere ganger.

Og kona og jeg har aldri hadd kjønnsykdommer.

Mulig det kan komme av at kona helst velger dem som har kone hjemme som våre

besøkende ikke får noe fitte av, men som dem elsker og vil leve med allikavel ????????

Jeg sa helst !!!!!! Vi treffer nu single menn og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Spartacus

Jeg knuller uten kondom, kun brukt kondom 2 ganger i mitt 23 år lange liv og aldri fått koen sykdommer. Tester meg jevnlig.

 

Og visst jeg knuller ei uten og får klamydia så buhu. Er en pille og fittefri i 10 dager så Den er grei. Liker å sprute damene ned, ikke kvele gutta med en plastpose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knuller uten kondom, kun brukt kondom 2 ganger i mitt 23 år lange liv og aldri fått koen sykdommer. Tester meg jevnlig.

 

Og visst jeg knuller ei uten og får klamydia så buhu. Er en pille og fittefri i 10 dager så Den er grei. Liker å sprute damene ned, ikke kvele gutta med en plastpose

 

Jeg er nå litt usikker på hvor positivt det er at du har brukt gummi kun 2 ganger.... finnes andre sykdommer enn klamydia. Nå tenker jeg ikke heller nødvendigvis på "verstingen" AIDS heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest HenryMiller

Kondom er og blir pyton. Vanskelig å finne størrelsen..selv de som skal være store nok , er trange og fomlete å få på...turnoff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...