Gå til innhold

Kondom - med eller uten?  

295 stemmer

1. 1. Kondom - med eller uten?

• Er det best når han kommer i henne uten kondom?
      311
    • Er det best når der han bruker kondom?
      21
    • Spiller ingen rolle.
      10

Anbefalte innlegg

Gjest EniVestfold
Skrevet

Bruk hodet, og sunn fornuft så går det meste bra

Gjest HenryMiller
Skrevet

Betty;det er ikke den somer så stor. Det er kondomene som er for små;-)))). De som er store nok er for tjukke...

Gjest Mrbig
Skrevet

Jeg må lov å si (uten at det skal oppfattes som selvskryt) at normale kondomer funker særs dårlig da de har får liten omkrets. Veldig turnoff å bruke lang tid på å presse på en alfor trang gummi. Da går jeg heller å sjekker meg ofte og bruker partnere jeg kan stole på. Men bravo for lavterskel tilbud i Kristiansand på sykehuset hver onsdag 16-19 :)

Gjest par29oslo
Skrevet

Er selvfølgelig best uten gummi, men er lurest å bruke det... tar ikke sjansen på alle de spennende sykdommene.

Men vi har gjort det uten med en fast bull vi hadde over flere år.

• 3 years later...
Skrevet

Som "gammel" cuckold/Stag må jeg si at jeg imponeres stadig av ønsket fra noen bulls om å benytte kondom, joda sykdom bør man ikke ta sjansen på, men etter å ha stappet pikken (uten kondom vel å merke) i munnen på hw - slikket mus - for så å tre på kondom for å knulle jaja hva kan jeg si :)

• 3 weeks later...
Gjest perrodetoro
Skrevet

One night stands bruker hun kondom, noe annet ville være litt for risky.. Men bull bruker aldri kondom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...