Gå til innhold

Enda en gang (jeg er priviligert)


Mann_1980

Anbefalte innlegg

Fruen sender melding fra kveldsvakt -"Har snakket med xxx, han vil ha meg...".

Hun kommer sent hjem etter jobb, logger på PC'en og inn på et chatterom. Der er han...Jeg går og legger meg, ser på filmen fra forrige treff (se annen tråd).

Hører hun går i dusjen, vannet renner nedover kroppen hennes. Det smeller i skuffen til bh/truse ...hun kommer inn til meg -"Hadet sexy, ser deg senere".

 

Jeg sender en melding med en gang jeg hører bilen kjøre -"...og du sitter over ansiktet mitt i natt, trekker truse til siden og sier "slikk meg ren kjære"".

Svaret kom med en gang -"Gjør det da jeg kommer hjem".

 

Jeg har slumret av, hører det vibrerer i telefonen, klokka viser 02:26 -"På vei hjem".

Hjertet gjør sine vanlige extra slag, pikken våkner deilig. Jeg sender melding tilbake -"Noe å friste med?" -"Nypult mus".

 

Har sjeldent vært så kåt som da hun kom inn på soverommet...hun kledde av seg alt, unntatt trusen. Satte seg skrevs over meg og lot meg ta for meg...

Deilig....! VÅT mus, full av musesaft og sperm fra xxx. Jeg slikket henne dypt og inderlig, hun kom... :)

 

Min pikk måtte også få sitt, lot den gli inn i henne ....utrolig våt og glatt fortsatt. Ikke mye som skulle til før hun nok enda en ladning :)

 

Herlig! Gleder meg allerede sykt til neste gang :) ...blir man avhengig?? ;)

Og ja, også denne historien er 100% sann! Bekreftes med vedlagte bilde.

bilde_1.jpg

bilde_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...