skinskyver Skrevet 8. desember 2010 Share Skrevet 8. desember 2010 forsatt like deilig og flott frue, stiller gjerne til intervju om deltakelse:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joe-lo Skrevet 8. desember 2010 Share Skrevet 8. desember 2010 Oj. Det var en stusselig liten kuk. Hun fortjener virkelig mye bedre Vedder på at den musa skriker etter ordentlig kjøttpølse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Share Skrevet 8. desember 2010 En stor stiv pikk har hun helt klart lyst på. Hun liker å bli tatt hardt av en storkuket mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 9. desember 2010 Share Skrevet 9. desember 2010 En stor stiv pikk har hun helt klart lyst på. Hun liker å bli tatt hardt av en storkuket mann Og vi må jo gi den skjønne kvinne det hun ønsker og trenger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 9. desember 2010 Share Skrevet 9. desember 2010 Utrolig deilig med dame som er fullsprutet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 9. desember 2010 Share Skrevet 9. desember 2010 Har dere funnet noen å knulle med? hehe. Siden du håper på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Share Skrevet 10. desember 2010 Har dere funnet noen å knulle med? hehe. Siden du håper på det? Håper å finne en neste helg, en stor en som kan fylle opp fitta og munnen hennes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haynk69 Skrevet 11. desember 2010 Share Skrevet 11. desember 2010 Liker dette bildet veldig godt - ser leppene veldig godt og blir veldig fristet til å la tunga gli lengre ned for å hisse opp... Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 11. desember 2010 Share Skrevet 11. desember 2010 aiaiaia, for en fitte, deilig :-) slikker meg om munnen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 14. desember 2010 Share Skrevet 14. desember 2010 Stiller opp jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eros46 Skrevet 14. desember 2010 Share Skrevet 14. desember 2010 Denne dama kunne jeg godt ha kjørt staken min oppi og tømt mine oppsamlede dråper. Ville mannen ha slikket dem opp etter meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Share Skrevet 14. desember 2010 Denne dama kunne jeg godt ha kjørt staken min oppi og tømt mine oppsamlede dråper. Ville mannen ha slikket dem opp etter meg? Ville ihvertfall slikket klitten mens du knullet henne...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr_redwine Skrevet 21. desember 2010 Share Skrevet 21. desember 2010 Skulle ikke være noe problem å finne kandidater til å gi henne en lang og grundig overhaling. Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sami_79h Skrevet 5. januar 2011 Share Skrevet 5. januar 2011 goooooooooooooood wife Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rulin55 Skrevet 21. januar 2011 Share Skrevet 21. januar 2011 Jeg kunne bare tenke meg å bøye beina henne opp og bakover, binde henne fast, legge meg godt til rette og slikke henne leeeeeeeeeeenge og bestemt helt til hun kom. Etterpå skulle jeg sørge for at hun fikk suge kuken min like lenge, og endelig ville jeg penetrert fitta hennes med en høvelig stor vibrator samtidig som jeg trenger inn i hennes kanelduftende rumpehull, og jeg skulle knulle henne til hun kom igjen, forhåpentligvis til hun fikk orgasme igjen, og igjen... Herlig kvinne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joe-lo Skrevet 21. januar 2011 Share Skrevet 21. januar 2011 Kanelduftende? Mener du analduftende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomnordic Skrevet 22. januar 2011 Share Skrevet 22. januar 2011 Hun fortjener en litt rolig start. Mye fokus på de deilige brystene og rompa. Knaing, kiling og slikking. Fingerlek rundt musa, ikke inne, men rundt skamleppene der det er som mest følsomt. Når hun begynner å bli god og våt, festes grepet noe. Holder begge armene hennes fast over hodet mens klitoris klemmes, akkurat til det punktet før det går over til å bli vondt. Den samme behandlingen får brystene. Det er ikke vondt, men helt opp mot den grensen hvor du vurderer å komme henne til unnsetning. Jeg tar et godt hardt tak rundt hodet hennes og trykker pikken akkurat så langt inn i munnen hennes, og holder den såpass lenge at før jeg trekker den nesten ut før hun hikster etter luft. deretter suger hun meg mens hun står på kne. Etterpå står hun på alle fire mens jeg presser pikken inn i den deilige musa hennes. Selv om hun er ganske våt klynker hun akkurat når pikken trenges inn. Hun er ikke vant til den størrelsen. Du ser på når hun får en finger inn i rompa, og gleder deg over de lydene hun utstøter. Om litt legger jeg henne på ryggen, dytter de lange deilige bena opp mot brystene hennes og forsiktig presser pikken inn i rompehullet hennes. Etter å ha jobbet lenge og vel kommer jeg, sikter inn på musa og rompa, og klarer å spare noen dråper som skytes mot puppene og ansiktet. Deretter er det opp til andre å rydde opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Share Skrevet 22. januar 2011 Deilige beskrivelser av hvordan dere bruker min kone, hun tenner selv på dette. Ekstra sexy hadde det vært om dere hadde vært to, en foran og en bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 24. januar 2011 Share Skrevet 24. januar 2011 Deilig bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haynk69 Skrevet 27. januar 2011 Share Skrevet 27. januar 2011 Deilig frekt og innbydende bilde! Si fra hvis jeg kan stille opp - enten foran eller bak henne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBullBergen Skrevet 14. februar 2011 Share Skrevet 14. februar 2011 Deilig kone du har. Håper hun får det hun fortjener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Share Skrevet 15. februar 2011 Hun fortjener en stor pikk som din og.. Håper anledningen byr seg om ikke lenge og at vi treffer en som er voksen nedentil :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Share Skrevet 11. mars 2011 Håper disse faller i smak. Kom gjerne med flere forslag til hva dere ønsker å gjøre med henne. Det liker vi .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest martinso Skrevet 11. mars 2011 Share Skrevet 11. mars 2011 woow! herlige bilder her. Likte det siste av henne bakfra, sexy rumpe ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:46 ---------- [/color]hadde lett knullet henne sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ungkuken Skrevet 12. mars 2011 Share Skrevet 12. mars 2011 Fikk utrolig lyst til å slikke nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.