Gjest lille_80 Skrevet 25. mai 2013 Share Skrevet 25. mai 2013 Hei vi er et par på 32 og 25 hvor hun er dominant og jeg jeg er hennes slave og cuckold. Vi kombinerer bdsm og cuckolding og poly sammen. Vi har et venne par i danmark som vi bor hos av og til og leker mye sammen med når det kommer til bdsm/cuckolding/poly. Så nå har jeg fått i oppgave av min Frøken og søke etter en mester og slave. Mester vil fungere som elsker for henne og samtidig hjelpe henne med og bruke og trene opp slavene hennes. Hvis kjemien skulle stemme mellom dere ønsker hun også at dere blir kjærester over tid. Er noe vesentlig at du/dere også har de samme interessene innen bdsm/cuckolding og poly som oss. Og veldig fint om du har muligheten til og overnatte noen dager også hvis kjemien skulle stemme mellom deg og Frøken. Dere må helst ikke bo så langt unna oss da vi bor i Skien og hvis kjemien stemmer mellom dere så kan dere også bli med oss til Danmark. Dere må være mellom 25-40 Hvis dette vekker interesse og dere er seriøse så er dere hjertlig velkommen til og sende en søknad og skrive litt om dere selv. ydmykende hilsen fra lille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00likeithot Skrevet 3. juni 2013 Share Skrevet 3. juni 2013 Du nevner ikke kjønn på de dere søker, eller spiller ikke det noen rolle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iqtrollet Skrevet 10. juni 2013 Share Skrevet 10. juni 2013 Lyst til å taste litt? Kar på 26 fra skien her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.