Gå til innhold

Dogging i Oslo - fortjener vel en tråd på dette forumet og i denne årstiden..


Gjest Metal Man

Anbefalte innlegg

Gjest Metal Man

Ja, jeg vet at det er grupper på temaet, men der skjer det ikke stort. Og ja, jeg vet at man ikke nødvendigvis liker dogging selv om man dyrker det vi er på denne siden for å dyrke - men sannsynligheten er større her enn på andre fora. Intensjonen med tråden er å gi en arena for tips og kontakt mellom likesinnede. Det er tilsynelatende et knippe "etablerte" steder for dogging i Oslo, men mange er nok lei av bomturer - par som menn. Så det hadde vært fint om de som ønsker å bidra, gjør nettopp det. Hvis ikke vil tråden dø ut. Men da har jeg i alle fall gitt det et forsøk.

 

Sommerens vakreste eventyr: Synet av en kvinne (egen eller andres) på alle fire i en bil, med åpen dør..

 

God sommer - kanskje vi høres og ses.

Oslo syd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Metal Man

Stemmer det. Hun har lagt opp. Dessverre har nok blant annet hennes litt lite diskret væremåte ødelagt litt for det området som dogging-arena. I tillegg har homsenes opptreden på strandskogen resultert i omgjøring av stranda fra fristrand til alminnelig strand. Summa summarum, så har et utmerket område fått et ufortjent stempel som lekeplass for homser og speeda tøser.

Blant annet bør den øvre p-plassen på Ingierstrand tas tilbake som et bra sted for dogging. Bommen er nå åpen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie

Det er ikke meningen å knabbe denne tråden, men det er vel ikke uhørt å spørre om dogging i Drammen?

Siden byene er såpass nære hverandre..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bidro nok til uønsket oppmerksomhet, bl.a. da de ble fersket av onkel politi, - hun splitter naken med kuk & sperm i alle hull, et titalls kåte karer med stokken i været, og gubben hennes som ivrig filmet det hele. Likevel er det nok også endel andre som har vært svært indiskret ved svartskog. Det skal vel også sies at det meste ble svært overdrevet av nærmeste nabo til stranden som nærmest bedrev en kampanje mot naturistene.

 

Nok off topic ! Damen har dogget på andre arenaer også. Her et noen andre småsnutter av henne som ligger fritt tilgjengelig:

Sexy Slut Wife dogging again PART1

Sexy Slut Wife dogging again PART2

Sexy Slut Wife dogging again PART3

Adult Theater Slut Goes Dogging in the Night

 

Og for ordens skyld, - det er gubben hennes som er den ivrige hobbyfotografen så det er ikke snakk om noen snikfotografering.

Således burde de jo også ha full kontroll på filmene så man kan jo lure på om det er "kontrollert lekasje" eller hva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Metal Man

Takker, Bulle. Du virker som en innvidd mann:) Dixie: ikke noe case for min del, men det er kanskje litt av problemet: nemlig at det er ganske få som bedriver denne typen aktiviteter og at det er for mange steder som spilles inn. Dermed blir det ikke trøkk noe sted og alle kjører rundt og leter etter likesinnede. Det burde vært mulig å "etablere" stedet som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Metal Man

Om få dager er det lørdag. Det er den dagen i uka det er mest action på denne fronten.. Problemet er som sagt at det er helt umulig å forutsi når på døgnet og hvor folk dukker opp. Hva med å samle interessen mer mot ett sted, par som single. Det beste hadde vært om et par her inne meldte seg, så kan jeg koordinere. Hyl ut om det er stemning for noe sånt, enten du vil se, bli sett, vise deg frem, vise dama frem, knulle eller bli knullet.

tumblr_lzkf1nmOvS1qfbon7o1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Paret bidro nok til spredning gjennom salg av filmer fra en del treffene. Jeg kjøpte selv en film av dem (har dessverre blitt borte :-)) - for et mindre beløp fikk jeg overlevert en CD fra henne på avtalt møtested i Oslo - alt gjennomført som avtalt med hyggelig og ryddig overlevering! Filmen er tatt opp ute ved Svartskog en kveld, mesteparten i lyset. Hun stiller seg naken utenfor bakdøra på varebilen (som også er med på noen av de andre filmklippene) - så begynner mannfolka å strømme på. Hun tar villig i mot de som ønsker å knulle henne i fitta eller rumpa - og ellers tar hun imot 15-20 sprut i munn/ansiktet i løpet av en times tid. Ellers så jeg dem sammen en formiddag på stranda på Svartskog, men ville ikke da trenge meg på - nøt bare synet av hennes glatte, flotte fitte. Da de etter en stund skulle gå, tok hun kun på en minimal, og halvt gjennomsiktig, sommerkjole - så jeg regner med at andre skulle få nyte synet av henne senere! :-) Flott dame - men jeg fikk dessverre aldri anledning til å delta i noen av treffene hennes! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...