Gå til innhold

utrojente:-)


utrojente

Anbefalte innlegg

Hei

Kom over denne siden for en stund siden, har snoket rundt litt her inne og fant ut at det var på tide å komme med et innlegg.

Jeg er en jente fra kristiansand som kicker på utroskap. Skjønner at jeg ikke er helt lik alle andre her inne (jeg lever ikke i et cuckold/hotwife forhold) med tenner noe sinnsykt på å gå bak ryggen til samboeren og være utro. Det høres sikkert fælt ut, og det er det vell også men slik er jeg hvertfall skrudd sammen.

Følelsen av å ligge med andre gutter/menn i senga vår mens typen sliter på jobb om kveldene, sitte sammen med typen i truser som er klissvåte av sæd uten at han aner det, kline med ham etter at jeg har sugd andre gutter. Slike ting gjør meg utrolig kåt. Jo værre mot typen jo mer spennende for meg. Av og til blir jeg så kåt og våt og kommer nesten bare ved å tenke og fantasere om hva jeg har tenkt å finne på neste gang. Utrolig slemt og usselt, det skjønner jeg, men det er nå altså slikt jeg tenner på.

 

Uansett hva dere nå måtte tro så elsker jeg typen min og ønsker ikke å miste ham, sannheten er at jeg faktisk tror vi to har bedre sex oss to også. Jeg blir jo mye kåtere sammen med ham.

 

Ja, det var meg.

Finnes det flere som meg her inne kanskje? Eller er alle i slike cuckold/hotwife forhold?

 

Smask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som dere har et deilig samliv samtidig som du leker på si. Vi er alle så utrolig forskjellige og tenner på helt forskjellige settinger. Hva hadde skjedd med deres samliv hvis du hadde holdt deg til tradisjonelle moralske normer og avholdt deg fra andre menn? Bare du vet hvordan det hadde gått.

Men lurer litt på hvordan du hadde reagert hvis du fant ut at han gjorde det samme?

Regner med at litt av tenningen hos deg er risikoen for å bli oppdaget? Det blir du vel en dag kanskje og da håper jeg det går bra med dere og at dere kan utvikle en samlivsform videre på det grunnlaget.

 

lykke til og klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig bra at folk lever på den måten og tør å være åpne om det. Regner jo selvfølgelig ikke med å få se noen bilder av deg noen gang. Men hadde du tent like mye på å være utro hvis han fortalte deg at han tenner på det?

 

Jeg dømmer ingen, alle har sin egen greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres ut som en spennende sammenskrudd jente, jeg.... Du er jo selv klar over at "fallhøyden" kan være stor om han oppdager det, men jeg likte virkelig tankene dine. Så for meg situasjonene du beskrev og kjente de deilige reaksjonene selv.... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Hørtes veldig spennende ut :) Er godt at noen jenter kan innrømme at de er utro hvertfall :) hehe. Håper du skriver ned noen av dine opplevelser så vi kan sette oss enda mer inn i din situasjon?

 

Personlig så liker jeg åpenhet og ærlighet i mitt forhold. men godt at folk er ulike :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så fine dere er som ikke dømmer alt nord ned da:) Stort av dere. Hehe

Når det kommer til spørsmål om hvordan jeg hadde reagert om jeg fant ut av at han hadde gjort det samme så hadde ikke det vært noe jeg hadde vært så begeistret for. Dette er liksom min greie da:) Og ja faren for å bli tatt er jo en del av greia. En veldig opphissende greie. Men jeg ønsker jo selvsagt ikke at dette skal skje i virkeligheten. Norwegianhubby, jeg kan godt skrive om opplevelser og erfaringer hvis du/dere ønsker det. Kjempe spennende og pirrende det.

 

Smask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smuttie

Ahh..:Deilig, opphissende og spennende. Det er klart vi mer enn gjerne vil høre om dine deilige og hemlige erfaringer. JEg ble knallhard bare av å lese første innlegget ditt jeg...Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 måneder senere...

Godt med en plass der man ikke dømmes! Jeg er sammen med en dame, lenger enn de fleste er gift, har en sønn og alt ser fint ut. Men det er det ikke. For 10-15 år siden var jeg utro første gang etter nøye overveielse. Etter syv år i fast forhold er det ganske sterkt å oppleve at sex kan være slik jeg trodde det skal være. Veldig sterk opplevelse og jeg har ikke angret et sekund siden. Tvert om. Siden har det blitt en drøy neve damer på si, noen lenge, noen korte. Og uten dem er jeg helt sikker på at forholdet (eller hva jeg nå er i) ikke hadde overlevd.

 

Det jeg er usikker på er om det er bra at jeg blir i forholdet. Hun jeg er sammen med har jeg ikke klart å lokke utpå med sex, det blir noen ganger i året, samme greia med lyset av. Greit nok, men absolutt ikke spennende. På si er det atskillig mere moro - ute, inne, på jobben, i fjæra, på bordtennisbordet i parken - og så videre. Herlig å leve ut drømmer, tøye grensen mellom fantasi og virkelighet. I perioder med god fart på si er jeg helt sikkert mer ok å være sammen med.

 

Jepp, skjønner greia med å være utro. Det er desverre ofte moral og mye annet rart som bestemmer hva som er "lov" og "riktig", ikke hvordan folk har det med hverandre. Å gjøre noe spennende med andre er ikke så ille, det å lure på hvem som er den retter mye værre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei utrojente.

Det er flere av dere. Jeg treffer ei som er gift. Hun knuller ikke bare meg, men har seg med flere. Uten at mannen vet om det.

Vi sender frekke sms og treffes når det er mulig. Hun digger å bli råknullet og straffepult. Typen hennes er en mer forsiktig type og hun får nok ikke utløp for det hun trenger hjemme.

Har mange ganger spurt henne om mannen hennes vet/liker at hun har seg. Men hun sier at "han ville klikka" om han fikk vite det.

Hun får det hun søker. Høy risiko og masse pikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kommer til å føle deg nokså normal her, er sikkert mange som tenner på dette her. Ble nesten litt sjalu på typen din, men hadde nok ikke fått så mye ut av det selv om det hadde blitt holdt hemmelig.

 

Noen gang fått han til å slikke deg ikke lenge etter noen har kommet inni deg? :)

 

Husk at du har en del forpliktelser om du skal holde dette hemmelig for kjæresten din. Er litt imot å holde det hemmelig, men hadde akseptert det om jeg hadde funnet ut dette om kjæresten min. Om jeg derimot hadde fått kjønnsykdommer på grunn av at kjæresten hadde sex med noen bak ryggen min uten at jeg viste om det hadde jeg nok blitt veldig sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...