Gå til innhold

Erfaringer.


Manandwife

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg vet ikke om det finnes en tråd om dette her inne, men føler absolutt at det kan være greit å dele noen erfaringer ift. ærlighet, og seriøsitet blant en del av mennene her inne. Det er jo ikke tvil om at slike nettsteder tiltrekker seg mennesker med forskjellig agenda. Noen er her for å se, noen er her for å chatte, og noen, er her for å møte andre likesinnede mennesker. Men jeg tror, av erfaring, at veldig mange er her inne for å lure til seg litt erotisk info fra seriøse mennesker for å bruke dette i en heller trist runketilværelse, ved å svare på annonser for å avtale å møtes for så å trekke seg fra alt etter å ha tilfredsstil sin nysgjerrighet, og kåthet.

Da jeg tror de seriøse her inne vet hva jeg sikter til, går jeg ikke inn i flere detaljer rundt dette, men til komme med et forslag om å offentliggjøre de brukerne her inne som svarer på annonser, for så å trekke seg i siste liten, eller som verre er, bare unnlate å svare tilbake, etter å ha fått det de ønsket.

Jeg kommer ihvertfall til å komme med mine erfaringer ift. de brukerne her inne som har vært veldig useriøse mot oss.

Til dere andre, ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være du har rett i det. Ettersom jeg ikke er et par, så har jeg ingen erfaringer med det, men har også hørt en del andre par sagt det samme. Jeg er i hvert fall seriøs og har vel mer problemer med å finne seriøse par som vil møtes! De skriver at de er seriøse og man skriver noen ganger fram og tilbake for plutselig å ikke høre mer. Er man ikke interessert i noen så kan man vel skrive det, så slipper man å bruke tid på de! Jeg har meget god erfaring som cuckold og med gangbangs (har også vært med å arrangere noen). Har ikke erfaring med noen herfra, ettersom jeg er ganske ny her, men har fått høre mye bra om denne nettsiden så derfor håper jeg at det finnes noen par her som tør å møte en erfaren og kåt hingst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja vi har begge erfaringene fra denne siden. Mange seriøse men også en del useriøse. De er etter vår mening menn med flotte bilder og fine lovnader etc. Vi prøvde å få til et treff i Larvik på spa. Flere menn vi snakket med her, når vi så skulle avtale med to av de som begge sa de hadde tid og at det passet, så hørte vi ikke noe mer. Dette var etter at rom etc. var bestilt og betalt, altså bare 2-3 dager til før vi skulle treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er situasjoner som Vestfoldpar refererer til jeg skrev om. Alt det andre som brgbd nevner tror jeg de fleste er klar over. Og det han skriver om at kun erfaring, og kritiske blikk vil være med på å avsløre de med denne falske agendaen, vil det jo forenkle saken en del ved å nettopp offentliggjøre de som lover gull og grønne skoger, for så å bli helt borte samme dag som man har avtalt. Ikke bare ødelegger dette for det paret det måtte gjelde, men det ødelegger også for de seriøse mennene som ikke ble "valgt" Så jeg tror nok at de som har opplevd det som både Vestfoldpar og vi har gjort, er enige i at de mennene det gjelder ikke skal få lov til å holde på slik uten at noen reagerer.

Beklager om det er noen skrivefeil og feilformuleringer her, men dette blir skrevet fra en mobiltelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virgoyeahsure

Vi forsøkte vårt første treff for noen uker siden.

 

Jeg oppfatter vi har forsøkt å være så ærlige vi kan i forkant i kontakt med forskjellige. Min kone er uten tvil med, men vil at jeg håndterer innledende kontakt (dette oppfatter jeg noen er skeptiske til).

 

Som par har vi flere forhold som skal på plass i dette før et møte med en utenforstående... Kontakt, prat, kjemi, tillit... og opprettholde selvtillit ("nybegynnere") i møte med forskjellige innfallsvinkler... ;)

så kommer den praktiske siden om å finne en dag.. en del koordinering for oss... (få slike sjanser tidsmessig).

 

Feilskjær oppfatter vi kan være ergerlig, ubehagelig, utfordrende for hennes og begges selvtillit, utfordrende for parforhold, og i verste fall ubehageligheter som påvirker vår tilværelse utenfor dette (svært lite ønskelig).

 

Som par føler vi oss som den mest "sårbare" parten, og mener bulls er de som ofte kunne strukket seg i innsatsnivå.. de har alt og vinne, lite og tape eller hva..? Jeg skjønner selvsagt at å bli holdt for narr, noshow uten beskjed etc. er ergerlig . Men lite omfang/skade egentlig skjedd i de fleste tilfeller...?

 

Gjennomgående er fleste (ikke alle) såkalte bulls mindre villig til å si ting om seg selv... Og vi spør om erfaringer fordi; hvordan disse blir gjengitt, og hva som er erfaringene - dette fordi det hjelper oss å få et bilde av vedkommende. Jeg ønsker å vite hvordan jeg kan regne med en fremmed man behandler min kone, ikke sant...!?

 

Hvem av mange skulle vi så velge?... mange positive og hyggelige... Ikke alle kan selvsagt... Flere av de som tidligere har vært "veldig klare" svarte ofte ullent i forkant, skulle se om de hadde tid... komme tilbake etc.. Men, greit, er man interessert så står man vel litt på.

Den dagen vi satser er det selvsagt viktig å satse rett, noen som har lyst etc.

 

Vi satset på feil person, og det er ikke bare ergerlig. Blir lenge før vi har tid igjen... hun mistet ikke selvtilliten, men ikke en bra start når vedkommende reiser seg og går med verdens dårligste unnskyldning... Greit nok, det var ikke rett person sett fra hennes side eller.

Et par andre var på forhånd villige til å komme på kort varsel, men da var hennes eventyrlyst ferdig for den kvelden, min også forsåvidt..

 

Har lite bredde i erfaringen i forhold til temaet, men følte et innspill var relevant...

 

Jeg ser feks utenlandske sider inkluderer et feedback system. Dette kan eks kun være de positive erfaringene, og det er jo verdifullt.

 

Vi kommer til å fortsette å ta oss tid, regner med rette kandidaten utkrystalliserer seg med søk over tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si at inlegget til brgdb er veldig likt de erfaringene jeg har herfra, for meg er dette den mest seriøse siden jeg har vært borti de siste 10 årene, men det dukker jo useriøse opp i begge kategorier innimellom om det er bulls eller såkalte par. Men som sagt er nok dette den beste siden med mest ærlige mennesker, har ført til mange fine treff for min del ;) Jeg heier på NC ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig av dette er en veldig bra side. Men ved å dele noen erfaringer ift. seriøsitet vil jo bare føre til at siden blir enda bedre, da dette kan føre til å luke ut de som er useriøse.

Vi hadde forøvrig et deilig møte med en her inne i helgen, men før vi fant han, var det ganske mange som vi fant useriøse. Og det blir jo litt feil overfor en bull om man som par avtaler med tre stykker for å være sikker på at en muligens kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å henge ut brukere som "useriøse" dersom de ikke svarer på PM (slik jeg oppfattet det) blir i allefall helt bak mål. Interessante par og damer får sikkert veldig mange forespørsler. Og man er nødt til å være veldig selektive i en slik setting. Det trenger ikke å bety at man er useriøs.

 

Men å ha et ratingsystem med fokus på positiv feedback (slik Virgoyeahsure nevnte) kunne jo vært noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok oppfattet mitt innlegg helt feil. Les det en gang til, så regner jeg med at du får med deg at jeg mente de som lover å møte opp, men trekker seg rett før et avtalt møte, uten å gi beskjed, samt lar være å beklage/forklare i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforstod jeg litt. Det var nok måten du formulerte deg på som gjorde at jeg tenkte feil. Jeg leste det som "la oss henge ut de som ikke møter opp etter avtale, eller det som verre er - De som ikke svarer når de får tilbud"

 

No hard feelings ;-) men det burde nok kanskje vært et system for å skille useriøse fra seriøse utover det å faktisk holde avtaler man inngår. Jeg syntes dog det må være lov å trekke seg om man har en god forklaring eller unnskyldning uten å bli stemplet for det. Og dette er nok grunnen til at kanskje positivt feedbacksystem hadde funket bedre. Da kan man i det minste se om det finnes noen andre som mener personen er seriøs, og det må jo være til stor hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest hunhanhan

Må bare skryte av den ene bullen min fru har møtt herifra. Han var helt fantastisk, mer trent og deilig enn vi noen sinne kunne forestille oss. Vi har kontakt med ham, men han har avmeldt seg fra denne siden. Vil egentlig ikke reklamere for ham, for vil han skal være hennes bull. Men må likevell skryte av deg Surrebøtta ;)

 

Kansje det hadde vært bedre å skryte av de bullene og parene som er bra istedet? Eller er det kanskje flere her som oss som blir litt redde for at reklamen for bullen medfører at man mister bullen?

 

Mulig dette ble usammenhengende og litt off topic, til min unnskyldning er han som skriver, både kåt og bakfull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

Hei :-)

Jeg skrev med et par.. hmm tro det... for ei uke siden. Og de skrev først at de likte at mannen var eldre enn dem.

Men etter en stund dro de frem at en de skrev med hadde villet kjøpe truser... da avsluttet jeg umiddelbart.

 

Vet ikke hva de sliter med men jeg er her av en årsak. Trodde det sto klart nok. Ønsket om å treffe ei hotwife som trenger en større kuk, og en veltrent elsker.

Hva skal jeg med dametruser...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...