Gå til innhold

useriøse profiler


sexypar

Anbefalte innlegg

Virker som de fleste profiler på slike nettsider er useriøse. Oppretter kontakt med profiler man liker, utveksler bilder og utveksler ytterligere meldiger over noen dager og blir enige om treff. Dette er standard i de fleste tilfellene. Så blir det helt stille. Spør du noen om sms blir det helt stille. Tipper at bare 5-10% av profilene er det de utgir seg for å være.

 

Vi har vel i omtrent 3-4 år prøvd å få til treff via slike og lignende sider, men det virker som bortkastet energi. Mistenker at de fleste enten er for feige, eller at det rett og slett ikke er den de utgir seg for å være. Veldig synd for de par som er seriøse.

 

Hva med å tipse og slette brukere som ikke er seriøse? Fra nå av vurderer jeg å be om mobilnummer, slik at man kan kommunisere via sms eller telefon for treff, da vet man i det minste om den andre parten er seriøs.

 

Svært frustrert par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Hjelper ikke med å kominisere på tlf er mange som har kontaktkort og bruke dette :( er meget mange useriøse her inne har en anonnse her inne og 70% starter med knulle eller er du kåt, 25% lurer på om mannen min vet om dette og om at det skal være diskresjon? resterende 4% er enten langt vekk eller ikke noe av interesse for mindel, ser fortsatt etter den 1% som jeg søker, men tviler at det skjer her inne siden det er kun ett fåtall som vet hva dette inebærer.

 

Ha en fin søndag videre )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger så får man ikke opp chatten desverre, det har jeg fått erfare.

 

En annen ting er jo at man bør gå inn på profilen og lese hva som står der om hva personen søker. Endel ganger kan man få mange svar ved å lese profilene. Det gjelder ihvertfall min egen profil. Når man da får samme spørsmål på chatten som kan leses på profilen så skjønner jeg at man til slutt blir ganske lei av å svare det samme hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen.

 

Samme problemer her. Eller så svarer jo ikke de som er på chat på en høflig melding? Hva er det med oss.

Tar du den Wify...

 

Fortsatt en fin dag!

 

Om jeg tar den? Om jeg har avvist deg eller ikke svart deg så er det for at du i nicket ditt kaller deg bergenscuck ergo du er alt for langt unna, og en cuck har jeg hjemme og er ikke intr i å legge ut i det vide om hva jeg gjør eller liker ect, tar du den da!!!!! Er det noe som ikke faller i smak eller virker som det ikke er noe av interesse for midndel så er jeg ikke interesert å ta kontakt eller svare, som som det er sagt her er det ofte av chat henger og når den kommer opp så er avsender merket med sort prikk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Hva om vi bare lar denne diskusjonen ligge, og lar andre som har objektive meninger komme med innspill.

Private krangler kan tas på pm og chat.

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjelden hatt problemer med "useriøse profiler", hverken her eller andre steder. Kanskje noen brukere bør se litt nærmere på sine egner rutiner for fremgangsmåte når det kommer til treff ol. Etter en skikkelig samtale eller to er det relativt lett å skille ut seriøse fra useriøse og samtalen legger også grunnlag for eventuelle videre avtaler. Jeg søker sjelden aktivt og dette gir jeg også beskjed om umiddelbart til de som måtte ta kontakt. Så slipper andre å bruke mye tid bare for å bli avslått. Når jeg derimot er aktivt er det stort sett jeg som tar kontakt med interessante og aktuelle kandidatet. På denne måten blir det også jeg som leger føringen slik jeg ønsker det. Det er min foretrukne måte å skille klinten fra hveten.

 

---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:44 ----------

 

Skrivefeil i hopetall, dere får bare beklage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med dere. Har flere ganger opplevd at bilder utveksles, så litt kommunikasjon deretter, for så å nærme seg at det å avtale tid og sted er på plass. Da blir det stille.. Veldig stille... Kjempeirriterende for oss seriøse buller også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjelden hatt problemer med "useriøse profiler", hverken her eller andre steder. Kanskje noen brukere bør se litt nærmere på sine egner rutiner for fremgangsmåte når det kommer til treff ol. Etter en skikkelig samtale eller to er det relativt lett å skille ut seriøse fra useriøse og samtalen legger også grunnlag for eventuelle videre avtaler. Jeg søker sjelden aktivt og dette gir jeg også beskjed om umiddelbart til de som måtte ta kontakt. Så slipper andre å bruke mye tid bare for å bli avslått. Når jeg derimot er aktivt er det stort sett jeg som tar kontakt med interessante og aktuelle kandidatet. På denne måten blir det også jeg som leger føringen slik jeg ønsker det. Det er min foretrukne måte å skille klinten fra hveten.

 

Beklager Annelise 76.

Her er du ute på tynn is. Samfunnet er full av egoister og uhøflige mennesker. Dette blir bare verre og verre. Ser akkurat det samme på alle andre nettsteder også. Alt for mange som er oppvokst i umøblerte hjem.

Ha en god påske alle! Hilser

 

.

Endret av Kinky6
rettet feil kode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er seriøs. Eg har hatt treff med par her inne, men svært få svarer om en kontakter de, og gjør de det har de alltid funnet det de søker. Eller så leter de ikke eller så ...ja.. De vil iallfall ikke ha kontakt.. Enten en bor "for nærme" eller det vanligste er "for langt borte" fra de til at ett treff greit ville la seg gjennomføre. Dette paret eg traff kontaktet meg, og vi mailet endel frem og tilbake før vi møttes første gang. Dog tror eg også det er som du sier ..en god del useriøst ute å går blandt profilene her ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen

Jeg har ikke hatt problemer med noen useriøse profiler.

Det har vært en del rare meldinger , men jeg velger å svare alle på en høflig måte , selv om det må bli "avslag" og jeg begrunner også hvorfor. Mange ganger kommer det da en seriøs dialog ut av det. De jeg har truffet har alltid stilt opp og jeg likedan. Så jeg kjenner med dårlig igjen i dette med useriøse profiler , men det kan jo være jeg har vært heldig. Må også legge til at de jeg har truffet og gitt både massasje både uten sex og med sex har vært svært oppegående hyggelige og flotte mennesker. Mange nye venner med samme interesser , noe som igjen har gitt meg mye igjen. Så takk til dere seiøse der ute, dere vet hvem dere er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg tror at folk feiger ut når alt kommer til alt. De har kanskje ikke bearbeidet om de virkelig ønsker kontakt med noen tilstrekkelig. Jeg har kjent på følelsen selv og det som har stoppet meg er at jeg ikke ønsker å kaste vekk tiden til folk. Da kunne de kanskje heller ha funnet noen andre enn meg selv å invitere over. Det som skulle bli en spennende kveld med deilig nervøsitet og forventning blir ødelagt. Det var det som holdt meg tilbake fra å feige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...