Dave W Skrevet 12. mars 2013 Share Skrevet 12. mars 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 13. mars 2013 Det er en stund siden noen har delt bilder med norske captions, så jeg tenkte jeg kunne starte en ny tråd her - med litt "tematisk fokus" på cuckolden som trenger disiplin og som har en "bestemt" hotwife. Ikke alle tenner på denne type dominerende cuckolding, men jeg vet at noen gjør! Bidrag og kommentarer ønskes! (Ser at teksten i bildet dessverre er blitt litt for liten... men håper det er lesbart.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 15. mars 2013 Ikke så veldig mye respons på dette forsøket på egen tråd om disiplin... Men forsøker meg med et par til. Egentlig vanlige spanking bilder, men med litt fantasi er det lett å skape et cuckold scenario rundt dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 16. mars 2013 Share Skrevet 16. mars 2013 Ikke så veldig mye respons på dette forsøket på egen tråd om disiplin... Litt kortere tekst på captions'ene dine, så tenker jeg du får litt mere respons..... Keep up the good woork! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 16. mars 2013 Litt kortere tekst på captions'ene dine, så tenker jeg du får litt mere respons..... Keep up the good woork! Tja, kanskje det ... men jeg liker historier :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 18. mars 2013 Share Skrevet 18. mars 2013 (endret) Endret 18. mars 2013 av cuckoldpar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leseren Skrevet 19. mars 2013 Share Skrevet 19. mars 2013 jeg likte disse veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 21. mars 2013 Som sagt over her liker jeg historier... Så de som synes teksten blir for lang får ha meg unnskyldt. Disse tre bildene henger sammen, men systemet nekter å la meg legge dem i den rekkefølgen jeg vil. Derfor tre innlegg etter hverandre. Beklager at jeg bruker samme bilde to ganger - jeg fant ikke et annet som passet i farten, og dessuten liker jeg holdningen godt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 21. mars 2013 Fortsettelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 21. mars 2013 Og tredje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenscuck Skrevet 21. mars 2013 Share Skrevet 21. mars 2013 Hei, flott. Mer av dette,ja. Akkurat hva en slave trenger. Men hvor er alle de dominerende damene her inne? Alle er jo hotwifes og opptatt. Sliter vi ekte cucker. Ha en god kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 21. mars 2013 Share Skrevet 21. mars 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 27. mars 2013 Share Skrevet 27. mars 2013 Stoppet det helt opp her ? Vi har masse bilder og fine ideer, men gidder ikke være de enste som bidrar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dave W Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 29. mars 2013 Stoppet det helt opp her ? Vi har masse bilder og fine ideer, men gidder ikke være de enste som bidrar. Forstår at det kan være litt frustrerende med svak respons, men ikke la det ødelegge - deres bidrag er alltid spennende og blir alltid verdsatt. Og forresten, det er vel ikke helt riktig å si at dere er de eneste som har bidratt i denne tråden? (Selv har jeg ikke mer på lager akkurat nå dessverre...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenscuck Skrevet 31. mars 2013 Share Skrevet 31. mars 2013 Forstår at det kan være litt frustrerende med svak respons, men ikke la det ødelegge - deres bidrag er alltid spennende og blir alltid verdsatt. Og forresten, det er vel ikke helt riktig å si at dere er de eneste som har bidratt i denne tråden? (Selv har jeg ikke mer på lager akkurat nå dessverre...)Keep on. Ikke alle som er så flinke eller å ha tid til å finne alle lage sånne. Elsker hver og en av de. God påske videre til alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Krydderpar Skrevet 20. november 2017 Share Skrevet 20. november 2017 Blåser litt liv i denne tråden med et par frekkiser som noen forhåpentligvis lar seg pirre/ler av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.