Gå til innhold

Cuckold disiplin


Dave W

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden noen har delt bilder med norske captions, så jeg tenkte jeg kunne starte en ny tråd her - med litt "tematisk fokus" på cuckolden som trenger disiplin og som har en "bestemt" hotwife. Ikke alle tenner på denne type dominerende cuckolding, men jeg vet at noen gjør! Bidrag og kommentarer ønskes! (Ser at teksten i bildet dessverre er blitt litt for liten... men håper det er lesbart.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig mye respons på dette forsøket på egen tråd om disiplin... Men forsøker meg med et par til. Egentlig vanlige spanking bilder, men med litt fantasi er det lett å skape et cuckold scenario rundt dem.

 

cap3b.jpg

cap3a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over her liker jeg historier... Så de som synes teksten blir for lang får ha meg unnskyldt. Disse tre bildene henger sammen, men systemet nekter å la meg legge dem i den rekkefølgen jeg vil. Derfor tre innlegg etter hverandre. Beklager at jeg bruker samme bilde to ganger - jeg fant ikke et annet som passet i farten, og dessuten liker jeg holdningen godt :-)

cap1a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Stoppet det helt opp her ? Vi har masse bilder og fine ideer, men gidder ikke være de enste som bidrar.

 

Forstår at det kan være litt frustrerende med svak respons, men ikke la det ødelegge - deres bidrag er alltid spennende og blir alltid verdsatt. Og forresten, det er vel ikke helt riktig å si at dere er de eneste som har bidratt i denne tråden? :) (Selv har jeg ikke mer på lager akkurat nå dessverre...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Forstår at det kan være litt frustrerende med svak respons, men ikke la det ødelegge - deres bidrag er alltid spennende og blir alltid verdsatt. Og forresten, det er vel ikke helt riktig å si at dere er de eneste som har bidratt i denne tråden? :) (Selv har jeg ikke mer på lager akkurat nå dessverre...)

Keep on. Ikke alle som er så flinke eller å ha tid til å finne alle lage sånne. Elsker hver og en av de. God påske videre til alle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...