Gå til innhold

Hemmelig elsker ? eller kjenner cuckolden hvem som er Bull / elsker til sin Hotwife ?


bdsm35

Forholdet mellom Bull og Cuckold  

66 stemmer

  1. 1. Forholdet mellom Bull og Cuckold

    • De kjenner ikke/ evt vet ikke om hverandre, og møtes aldri
      8
    • De vet hvem den andre er, uten å ha noe med hverandre å gjøre
      15
    • De har blitt gode venner som følge av Cuckold-leken.
      6
    • De vet om hverandre, men treffes kun når Bull har sex med hotwifen
      24
    • De kjenner hverandre godt (venn, arbeidskollega, el lign.), men snakker ikke om det sammen
      4
    • Samme som alternativ 5 , men de er åpne overfor hverandre og snakker om dette på 'fritiden' også
      3
    • Bull vet hvem Cuckold er, men ikke omvendt (slik vi ønsker det)
      4
    • De kjenner hverandre, og Bullen bestemmer over cuckolden nårsomhelst han vil
      8


Anbefalte innlegg

Vi som ikke har kommet helt i gang ennå, lurer på hvordan forholdet er / blir mellom Hotwifens to menn (Cuckold og BULL).

Hvor mange er det som har det slik at Cuckolden ikke vet , eller kjenner hvem Bullen er ? (det er nemlig slik vi ønsker at det skal være, i hvertfall i starten) og hvilke erfaringer har andre gjort på dette området ? Vi tenker at hvis de to ikke kjenner hverandre, er det lettere å leve et 'vanlig' liv i mellom fruens eventyr på dette området.

Hvis det vet om / kjenner hverandre; hvordan er relasjonen i mellom hotwifens to menn ? Omgås man bullen privat også i andre settinger - og fungerer det ? Har satt opp noen mulige svaralternativer, svar det som er nærmest, det finnes sikkert mange flere mulighter , kommentarer og erfaringer mottas med takk, også fra dere som ikke har erfaring, men som har tanker omkring dette emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dette varierer.

Hun har hatt fast(e) elskere i perioder. Dem vet jeg bare hva heter, men har aldri møtt dem. Men andre har jeg møtt og "er på hils med". Ettersom de fleste av mine venner vet om min "fetisj", vet de også at de er velkommen til å "forsyne seg" dersom HUN!!! er med på notene. Derfor har hun pult bestekompisen min. Ellers er vel de fleste liggene hennes "one nights", etter turer osv.

"Tørke for tiden nå", men plutselig en dag skjer det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bull og jeg vet om hverandre, men kjenner hverandre ikke personlig. Kona har fortalt ham at dette er åpent oss tre i mellom, hvorfor jeg godtar det osv.

Hun og bullen (jeg kaller ham elskeren) har et nærmest hemmelig (for alle andre enn oss tre) kjærlighetsforhold til hverandre. Han er en bekjent av henne fra lenge før vi møttes, og hun tok kontakt med ham igjen da hun fikk vite om mine fetisjer. Nå har de truffet hverandre regelmessig i ca 3 år, og det er like deilig nå som til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...