Gå til innhold

Hvorfor ikke treffes en Lørdag


tine

Anbefalte innlegg

Passer bedre den 23 mars for vår del man skal gjøre hva jeg kan for å få det til. Tror kanskje det skal bli vanskelig å få min kone til å bære ankelkjede men vi treffer vel spennende mennesker allikevell. Om ikke så får vi sikkert en hyggelig tur i baren. Oslo Plaza har en fin bar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at når det endelig dukker opp en dato, har jeg ikke mulighet. Skal på Latter den kvelden. Gleder meg til det selvsagt, men mye vil ha mer! :-)

 

Ønsker dere lykke til, og satser på at jeg får det til neste gang. Kanskje det dukker opp et referat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Breeder50

Dette er ett kjempebra initiativ hvor man kan stikke innom og føle litt på spenningen. Håper de som tar en tur dit i kveld sier litt om hvordan det gikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg foreslår at de som har lyst besøker baren på toppen av Radisson hotellet på Holberg Plass i Oslo 18. Mai. Det blir spennende å komme dit, se seg rundt og kanskje ikke vite om det er noen av "oss" der og hvem det i såfall er. ( med mindre de har ankelkjede på seg som et kjennemerke) da er det bare å flørte i vei og sansynligheten at de man snakker med er der av samme grunn vil jo absolutt være tilstede.....

 

Kanskje vi ses der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...